Στην ανάγκη έκτακτης συντήρησης για την γέφυρα Μοράντι της Γένοβας, η οποία, όμως, δεν έγινε ποτέ, αναφέρεται σε δηλώσεις του στην εφημερίδα La Repubblica, o πολιτικός μηχανικός Σαβέριο Φερράρι, ο οποίος συμμετείχε στον σχεδιασμό και στην οικοδόμηση της γέφυρας, πριν από πενήντα χρόνια.
«Το 1979 άρχισαν να περνούν τα μεγάλα φορτηγά, με σαράντα τόνους βάρος και οι συνθήκες άλλαξαν. Δημιουργήθηκαν, κατά συνέπεια, και πολλές ουρές. Κατά την διάρκεια των ετών πέρασα πολλές φορές από την γέφυρα Μοράντι και αισθάνθηκα περίεργους κραδασμούς», δηλώνει ο Φερράρι.
«Το κατήγγειλα στην αρμόδια υπηρεσία της εταιρίας, αλλά μου απάντησαν ότι δεν υπήρχαν τα αναγκαία χρήματα. Δεν έγινε ποτέ η συνολική, έκτακτη συντήρηση που χρειαζόταν. Και θεωρώ ότι έπρεπε να προστεθεί και ένας επιπλέον πυλώνας, στο κεντρικό σημείο της γέφυρας», προσθέτει.
Ο ιταλός πολιτικός μηχανικός προβλέπει, δε, ότι για την κατασκευή νέας γέφυρας, μετά από την κατεδάφιση της τωρινής, θα χρειαστούν είκοσι τέσσερις με τριάντα μήνες.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ολες οι ειδησεις
- Χαμός μεταξύ Αντώναρου – Στέφου στην εκπομπή One Talk: «Είστε ακροδεξιός» – «Γίνατε Συριζαίος της πλάκας τώρα στα γεράματα»
- Γάζα: Άγριο λιντσάρισμα σε πατέρα ομήρου της Χαμάς (Πολύ σκληρό βίντεο)
- Δημοσκόπηση Metron Analysis: Αυτές είναι οι «κίτρινες κάρτες» για την κυβέρνηση – Σαρώνουν εγκληματικότητα και διαφθορά
- Europa Conference League: Δεν τα κατάφερε ο ΠΑΟΚ – Γνώρισε δεύτερη ήττα στην Τούμπα από την Μπριζ και είπε αντίο στη διοργάνωση (Βίντεο)
Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr