Εκτός από τις πλέον ανερχόμενες καλλιτέχνιδες στη μουσική βιομηχανία, η Lana Del Rey θα μπορούσε κάλλιστα ν΄ανακηρυχθεί και fashion icon, με το ιδιαίτερο στυλ της να εξυμνείται από τα μεγαλύτερα περιοδικά και οίκους μόδας.
Έτσι, αφού είδαμε το χτένισμα της να γίνεται τάση, και τον οίκο Mulberry να δίνει το όνομα της σε μια από τις τσάντες του, άλλη μια τιμητική διάκριση ήρθε για την διάσημη τραγουδίστρια, που οιπωλήσεις των album της έχουν εκτοξευτεί στα ύψη το τελευταίο διάστημα.

26χρονη Lana, θα είναι το «πρόσωπο» της τελευταία καμπάνιας, της πασίγνωστης αλυσίδας ρούχων, «H&M».
Πρόκειται για την φθινοπωρινή καμπάνια της εταιρίας ρούχων, στην οποία θα δούμε τη Lana να πρωταγωνιστεί, μιας και οι ιθύνοντες της εταιρίας, λένε πως έψαχναν «ένα style icon, μια τραγουδίστρια, ώστε να γίνει το μοντέλο της νέας μας collection. Η Lana, ήταν η τέλεια επιλογή»,καταλήγουν.

Τονίζουν δε, πως η προσωπικότητα της τραγουδίστριας, αποτελεί πηγή έμπνευσης για τη νέα σειρά φθινοπωρινών ρούχων.

Τη Lana, θα τη δούμε να πρωταγωνιστεί στις διαφημίσεις για τον Τύπο, αλλά και σε διαφημιστικά της μάρκας ρούχων, στα οποία θ΄ακούγεται ως μουσική υπόκρουση, το τραγούδι της «Blue Velvet».
Όσο για το mood της φθινοπωρινής συλλογής; Ετοιμαστείτε για πολύ… noir style!...

Πηγή: star.gr