Γράφει η (χαμηλού στρώματος) Αλεξάνδρα Τσόλκα Μια μικρή ελληνίδα Σάρα Πέιλιν, όχι απ΄ την παγωμένη Αλάσκα και την ρεπουμπλικανική νοοτροπία του 58% των ψηφοφόρων του Ρόμνει πως οι φτωχοί είναι άξιοι της μοίρας τους, αλλά απ΄ το απολιθωμένα οικογενειοκρατικό ελληνικό θέατρο  -που ο γιος ή η κόρη κάνει το επάγγελμα του γονιού και η σύζυγος χρήζεται βασιλική συμπρωταγωνίστρια- αναδεικνύεται η κ. Ναταλία Τσαλίκη. Η συχνά συμπρωταγωνίστρια του Γιάννη Μπέζου, όταν δεν ζει σε «Γυάλινους κόσμους», αρθρογραφεί σε σάιτ γενικής άποψης. Και την πνίγει το δίκιο της! 

«Δεν ξέρω πόσοι και ποιοι από τους πλούσιους αυτής της χώρας φοροδιαφεύγουν.
Είναι υποχρέωση της Πολιτείας να τους εντοπίσει και να λάβει τα ανάλογα μέτρα.
Εκείνο που ξέρω είναι ότι η φοροδιαφυγή στα χαμηλά και τα μεσαία στρώματα, είναι ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ…». 

Για πείτε μας, εσείς λοιπόν, που προφανώς ανήκετε στα ανωτέρα και ανώτατα στρώματα κα. Τσαλίκη, για ανοίξετε μας τα μάτια… 
Η πονεμένη ιστορία έχει ως εξής. Η κ. Τσαλίκη, όπως η ίδια σημειώνει, έτυχε μέσα στο καλοκαίρι να χρειαστεί μερικούς μαστόρους για κάποιες εργασίες στο σπίτι της. Αν υποθέσουμε πως ήθελε και υδραυλικούς και ηλεκτρολόγους, και «διαφόρους μαραγκούς» η κρίση δεν άγγιξε το θέατρο διότι ριζική ανακαίνιση έγινε στο αρχοντικό! Οι «μάστορες» για να μη πω εγώ «μαστοράντζες», όμως δεν της έδιναν αποδείξεις και της έλεγαν πως αν κόψουν μπλοκάκι θα πληρώσει παραπάνω γιατί είναι μέσα και το ΦΠΑ.

Έξαλλη η ιδιοκτήτρια καλλιτέχνης διέρρηξε τα του ανώτερου έως ανωτάτου στρώματος ιμάτια της και βροντοφώναξε συχνά στα ωσάν κραυγή κεφάλαια στοιχεία πως «… δεν μπορώ να ακούω άλλο για "τους πλούσιους", και "να τα πάρουμε πρώτα από ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ". Και μέχρι τότε, δηλαδή τι θα κάνουμε; Θα συνεχίσουμε να ληστεύουμε τη χώρα που πασχίζει να ανακάμψει, με τη δικαιολογία ότι δεν είμαστε πλούσιοι; Τι λογική είναι αυτή; Πότε, επιτέλους, θα αλλάξει αυτή η νοοτροπία και πότε η συνωμοσία μεταξύ πληρώνοντας και πληρωμένου ΕΝΑΝΤΙΟΝ του κράτους, θα πάρει τέλος; Πότε θα πάψουμε να συνωμοτούμε εις βάρους της χώρας ΜΑΣ; Της πατρίδας ΜΑΣ»;

Καλά, κυρία Τσαλίκη μου, απ τις οφ σορ, τα μαύρα χρήματα της μίζας, τα σκάνδαλα, εχθροί της πατρίδας ΜΑΣ είναι οι μαραγκοί που δεν σας έκοψαν απόδειξη για το δεσποτάκι στην κουζίνα και οι ηλεκτρολόγοι που δεν έτυχαν τον κρυφό φωτισμό στον κήπο; Δε λέω! Φοροφυγάδες αλλά όχι και για νέο Γουδί! Όχι και προδότες του έθνους ΜΑΣ, παρεκτός και αν το δικό ΣΑΣ δεν είναι αυτό της άδικης και άνισης φορολογίας όπου ο ισχυρός μένει άθικτος και ο αδύναμος έως και φυλακίζεται, αλλά είναι η Ελβετία σύνορα με Σεπόλια.

«Παρεμπιπτόντως» διευκρινίζει στο πηγαίο κείμενο της η κα. Τσαλίκη, με γνώσεις τουλάχιστον υφυπουργού οικονομικών, «μερικοί από αυτούς τους "φτωχούς" ελευθέρους επαγγελματίες, που δηλώνουν 10.000 ευρώ εισόδημα το χρόνο, βρεθήκαν με λογαριασμούς εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ στις τράπεζες… Ας κοιτάξουμε, λοιπόν, και λίγο το δικό μας σπίτι, τη δικά μας καμπούρα, κι ας μην είμαστε τόσο έτοιμοι να εκστομίζουμε κατηγορίες κατά των άλλων, γιατί με αυτή τη νοοτροπία, ο πάτος του πηγαδιού μεγαλώνει καθημερινά ΚΑΙ από τις ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ "μικρές", "ανώδυνες" ατασθαλίες… Και δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι μια μέρα θα κλείσει…"…

Το κείμενο αυτό είναι γεγονός πως με έκανε να δω με άλλο μάτι τον κυρ Χαριλαριά τον υδραυλικό απέναντι. Πάντα τον υποψιαζόμουν πως είχε καταθέσεις στη Γενεύη και τα απογεύματα έπαιζε τάβλι με τον Λάτση, αλλά τώρα πηρέ άλλη διάσταση στα μάτια μου και απέκτησε και καμπούρα! Για τον πατέρα της φίλης μου της Χάιδως που είναι μαραγκός δε και έχει χάσει και τρία δάκτυλα στον τόρνο, πιστεύω πια πως το κάνε επίτηδες! Για να ενοποιήσει τα ανωτέρα και ανώτατα στρώματα και να πάρει απ το έθνος ΜΑΣ ψεματούρα σύνταξη!

(σ.σ: κακό οι ηθοποιοί να μην έχουν κείμενο και να καταφεύγουν στον αυτοσχεδιασμό! Κακό και προσβλητικό για τα χαμηλά και μεσαία στρώματα, που πάνε με εισιτήριο στα θέατρα και όχι με πρόσκληση να χειροκροτήσουν τα ανώτερα και ανώτατα στρώματα! Και συμφωνεί και ο κυρ Χαριλαριάς ο υδραυλικός απ΄απέναντι!)