Eίναι ένας από τους πιο λαοφιλείς και εμπορικούς καλλιτέχνες. Η επιτυχία συνοδεύει το κάθε του μουσικό βήμα και η προσωπική του ζωή κρέμεται κάθε εβδομάδα στα περίπτερα.
Κατά πόσο όμως φροντίζει ο ίδιος να γίνεται «πρώτο θέμα»; Σε τι βαθμό αφήνει δημοσιογράφους και φωτογράφους να εισβάλλουν στην προσωπική του ζωή; Και το τελικό ερώτημα παραμένει: Ο αοιδός κόβει εισιτήρια και γεμίζει κέντρα μόνο με τα τραγούδια του ή με τις ίντριγκες, τις αγωγές, τον πλούσιο βίο, τις υψηλές γνωριμίες και τις σχέσεις που κατά καιρούς «μοιράζει» ως αλατοπίπερο στο κοινό του;

Ο κοινωνικός του περίγυρος είναι αρκετά στενός, οι άνθρωποι που έχει επιλέξει να βρίσκονται δίπλα του στα καλά και τ' άσχημα μετρημένοι στα δάχτυλα. Εκλεκτικός στον τρόπο ζωής του, επιλεκτικός στις παρέες του και μερικές φορές απόμακρος. Ο μύθος του pop star της Ελλάδας τον συνοδεύει αλλά το ερώτημα είναι κατά πόσον ο ίδιος «τροφοδοτεί» τον συγκεκριμένο μύθο. Η αήθης κατά πολλούς επίθεση που είχε εξαπολύσει στο έντεχνο τραγούδι και τους εκπροσώπους του το 2004, έχει αφήσει ιστορία.

Η επιστολή που είχε δημοσιεύσει τότε ο Πάνος Κατσιμίχας ως απάντηση στα βέλη του Χατζηγιάννη προς το έντεχνο τραγούδι, ήρθε να αποκαταστήσει τη μουσική «αδικία». Άστοχη επιλογή του ερμηνευτή να τα βάλει με ανθρώπους σύμβολα της έντεχνης μουσικής ή μία ευκαιρία να προβληθεί ακόμη περισσότερο; Μην ξεχνάμε πως το 2004 ο Χατζηγιάννης βρισκόταν ακόμη στους δεύτερους του χορού...

Τα καλοκαιρινά μπάνια σε απόμερες παραλίες, η πολυτελής βίλα που χτίζει στην Πάρο, οι δημόσιες εμφανίσεις του με τη νυν σύντροφό του Ζέτα Μακρυπούλια στις επιδαύριες παραστάσεις, στο αεροδρόμιο την ώρα που πετούν προς άλλες ευρωπαικές χώρες, στην ερωτική τους φωλιά, στους δρόμους της Αθήνας. Όταν ένα πρόσωπο είναι αγαπητό σε μεγάλη μερίδα του κόσμου, είναι λογικό να γίνεται θέμα συζήτησης για τις μουσικές του επιλογές και όχι μόνο. Το θέμα Χατζηγιάννη - Μακρυπούλια «πουλάει», τα Μέσα το γνωρίζουν καλά αυτό και το αποτέλεσμα είναι το ερωτευμένο ζευγάρι να φιγουράρει κάθε εβδομάδα στα gossip περιοδικά.

Ας θυμηθούμε ότι ο Μιχάλης Χατζηγιάννης πριν τη σχέση του με την εκθαμβωτική ξανθιά, είχε βρεθεί στο ναδίρ της δημοσιότητας. Είναι άλλωστε ένας από τους άγραφους νόμους του star system, ότι ένας φαινομενικά αταίριαστος έρωτας ισοδυναμεί με εξώφυλλα, επιτυχίες, νούμερα, πωλήσεις. Αλλά και ο ίδιος ο ερμηνευτής φρόντισε να τηρήσει με ευλάβεια αυτές τις προσταγές του life style, αναφέροντας συχνά πυκνά στις συνεντέυξεις του το όνομα Ζέτα, τον επικείμενο γάμο τους και την επιθυμία τους να αποκτήσουν ένα παιδί...

Θύμα ή θύτης της «ανθρωποφαγίας» των Μέσων; Πολλάκις έχουν κατηγορήσει τον Έλληνα ερμηνευτή ότι «κλέβει» τραγούδια και τα κάνει επιτυχίες. Στην αντίπερα όχθη έχουν σταθεί κατά καιρούς ο Στέλιος Ρόκκος, ο Αλκίνοος Ιωαννίδης και ο Χρήστος Δάντης, μιλώντας υποτιμητικά για τις μουσικές ικανότητες του συναδέλφου τους. O τελευταίος μάλιστα, πριν λίγες μέρες ισχυρίστηκε σε συνέντευξή του πως ο Χατζηγιάννης έχει αντιγράψει τραγούδια του. Και η αλήθεια είναι ότι ακούγοντας τα μελωδικά άσματα του καλλίφωνου τραγουδοποιού, μας έρχονται αμυδρά στο μυαλό επιτυχίες ξένων τραγουδιστών. Ο ίδιος το 2009 είχε δηλώσει σε συνέντευξή του στον Τηλεθεατή, για το σύνηθες φαινόμενο των αντιγραφών στο ελληνικό πεντάγραμμο: «Δεν υπάρχει καλλιτέχνης χωρίς επιρροές...»

Και το ερώτημα πλανάται στον αέρα με μια δόση διάχυτης καχυποψίας: Είναι όντως ο Μιχάλης Χατζηγιάννης επιρρεπής στις «ξεπατικοτούρες» πάσης φύσεως; Το κοινό που τον ακολουθεί, σίγουρα έχει και την απάντηση... Και ερχόμαστε σε μία ακόμη άγνωστη (;) πλευρά του χαρακτήρα του τραγουδοποιού. Όταν θεωρήσει ότι οι δημοσιογράφοι περνούν τη διαχωριστική γραμμή που ο ίδιος έχει υιοθετήσει (έστω και αν τα όρια είναι χαραγμένα με κιμωλία για να σβήνουν εύκολα) και προσβάλλουν την καλλιτεχνική του ύπαρξη και όχι μόνο, απαντά με μηνύσεις και αγωγές.

Τελευταίο θύμα του η εφημερίδα το «Βήμα» το οποίο είχε δημοσιεύσει μία προσωπική άποψη, ενυπόγραφη και πλήρως τεκμηριωμένη για τον καλλιτέχνη με τίτλο «Περιμένοντας τον γαμπρό». Και το ερώτημα γίνεται όλο και πιο επιτακτικό: Καταδικάζεις, ζητώντας υπέρογκα χρηματικά ποσά, ότι δεν ακούγεται καλά στο συνηθισμένο από κολακίες μουσικό αυτί σου; Λογοκρίνεις τον Τύπο και προσπαθείς να τον φιμώσεις με αγωγές εκατομμυρίων; Εάν αυτή την πεπατημένη ακολουθεί ο Μιχάλης Χατζηγιάννης, οφείλει λοιπόν, να σηκώνει και το τηλέφωνο και να απαντά με ένα ταπεινό ευχαριστώ στους ανθρώπους που έχουν γράψει κείμενα - ύμνους προς το πρόσωπο και το ταλέντο του. Στην αγωγή κάνει λόγο για «επικοινωνιακό παιχνίδι» εις βάρος του και ζητά 1.000.000 ευρώ.

Τώρα, το ποιος παίζει το παιχνίδι των κλεμμένων εντυπώσεων και ποιος προσπαθεί να επωφεληθεί από αυτό, έγκειται στην κρίση του κόσμου που τον ακολουθεί... Η φράση «τραβάτε με (φωτογραφίες), και ας κλαίω» ταιριάζει στην περίπτωση του τραγουδιστή της νεολαίας, που η αλήθεια είναι πως πολλές φορές έχει μνήμη χρυσόψαρου. Ξεχνά το έργο του και τον σκοπό της καλλιτεχνικής του ύπαρξης και χάνεται στους πρωτοσέλιδους έρωτές του. Koινώς, ο ίδιος ο Μιχάλης κάνει τον Χατζηγιάννη σταρ του γλυκού νερού...

Φανή Πλατσατούρα