O Γουίλιαμ Σαίξπηρ είχε πει κάποτε πως «Μερικές γυναίκες είναι το χαμόγελο του Πλάστη και άλλες είναι οι μορφασμοί Του». Στην περίπτωση της Μαρίας Κορινθίου, ο Πλάστης έβαλε όλη του την Τέχνη.
Δεν αντιστέκεσαι εύκολα σε αυτό το κράμα θηλυκότητας και γοητείας που ξετυλίγεται μπροστά στα μάτια σου, συναντώντας την ηθοποιό. Το δυνατό της όπλο είναι η μεσογειακή ομορφιά της και η φαρέτρα της ξεχειλίζει από σεξουαλικότητα, προσφερόμενη ως αντίδωρο στο ορμητικό κοινό της. Υποκριτικό ταλέντο διαθέτει αλλά σχεδόν πάντα υπερκαλύπτεται από τη μοιραία σαγήνη της, που της χάρισε όλα αυτά τα χρόνια ρόλους, εξώφυλλα, αναγνωρισιμότητα, μια θέση ανάμεσα στους περιφερόμενους Έλληνες celebrities.

Η μελαχρινή ηθοποιός ξεκίνησε τις εμφανίσεις της σε ένα bar - restaurant και μια μουσικοχορευτική παράσταση, όπου υποδύεται τη Madonna (!) Τα φώτα σβήνουν και οι θαμώνες του «Abuse» στη Γλυφάδα καθισμένοι σε κεντρικά τραπέζια περιμένουν να χορτάσουν τις σαδομαζοχιστικές ορέξεις τους. Η Μαρία Κορινθίου βγαίνει στη σκηνή και χορεύει αισθησιακά το «I' m a virgin» της Madonna.

Διχτυωτό καλσόν, βλέμμα που αιχμαλωτίζει τα αρσενικά μυαλά, και μικροσκοπικά κορμάκια συνταιριασμένα άψογα με ψηλοτάκουνες μαύρες γόβες. Η δημοφιλής ηθοποιός τραγουδά και χορεύει στους pop ρυθμούς της Madonna. Υποδύεται τη βασίλισσα της Pop και δείχνει να το ευχαριστιέται. Τα πρώτα κακεντρεχή σχόλια έχουν κάνει ήδη την εμφανισή τους στον Τύπο για την ερμηνεία της, με την ίδια να δηλώνει «Πόλυ ντόρος για το τίποτα. Με ενοχλεί γιατί είμαι ενάμιση χρόνο στο θέατρο με την «Παναγία των Παρισίων» και τώρα βγαίνω και κάνω τη Madonna... Έχει σχολιαστεί τόσο πολύ. Είναι λίγο αμήχανο. Δεν αποποιούμαι το τι μπορεί να είμαι».

Τι κοινά έχει η Κορινθίου με τη Madonna; Ούτε τριτοξαδέρφες δεν τις λες. Εντούτοις οι καιροί είναι δύσκολοι και θέλουμε να πιστεύουμε ότι η Μαρία Κορινθίου δέχτηκε τη συγκεκριμένη πρόταση για λόγους οικονομικούς - στην καλύτερη των περιπτώσεων-, για την προβολή της - στη χειρότερη-. Αυτή η επιταφειακή περιφορά της σεξουαλικότητάς της μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο ως φονικό όπλο της σύντομης αλλά με ψήγματα ταλέντου καριέρας της σε θέατρο και κινηματογράφο.

Ο πρωταγωνιστικός της ρόλος στην «Παναγία των Παρισίων» την πήγε ένα σκαλί πιο πέρα θεατρικά. Την επιτυχία της αυτή θυσιάζει τώρα η ίδια σε μία παράσταση χωρίς κείμενο, με λίγο από λάμψη, λίγο από θέατρο, λίγο από μουσική. Γενικώς από λίγο... Και η Βάνα Μπάρμπα άλλωστε που ανέβασε τη συγκεκριμένη παράσταση, δεν είχε ως σκοπό της να συνεισφέρει τα μέγιστα στη θεατρική Τέχνη, αλλά το ευκαιριακό κέρδος και την αυτοπροβολή της.

Έχουμε ανάγκη από εντυπωσιακά show, υπερθεάματα, χορούς και πανηγύρια. Επιτακτικότερη όμως ανάγκη αυτήν την εποχή έχουμε για παραστάσεις που ποιούν ήθος, φανερώνουν δρόμους σωτηρίας και γαληνεύουν φουρτουνιασμένες ψυχές. Θα προτιμούσαμε λοιπόν να συναντήσουμε τη Μαρία Κορινθίου στη δεύτερη διαδρομή, έστω και ως δευτεραγωνίστρια...

Φανή Πλατσατούρα