Από τον Τάσο (ΤΑΖ) Θεοδωρόπουλο  
Ξεκαθαρίζω, δεν είμαι πουριτανός και μπορώ να το αποδείξω συμφωνόντας πως η μισή και παραπάνω απόλαυση βρίσκεται όντως στο γλείψιμο. Είτε αυτό συμβαίνει στο κρεβάτι είτε στον χώρο της εργασίας σου εφ' όσον με το καλό γλείψιμο απέναντι στο αφεντικό μπορείς να πάρεις προαγωγή. Κάτι που δεν σημαίνει βέβαια πως και στις δύο προαναφερθείσες περιπτώσεις, το γλείψιμο είναι εξ' ορισμού καλαίσθητο όσο και αν είναι ευχάριστο. Νομίζω πως κάτι ανάλογο συμβαίνει και όταν μετά από μεθύσι, τρως αχόρταγα τα ξημερώματα ένα παραφουσκωμένο βρώμικο με κέτσαπ και μουστάρδα. Η απόλαυση δεδομένη. Η αισθητική σου εικόνα όμως με τα μάτια κόκκινα από το αλκοόλ στη μέση του δρόμου, να στάζεις ζουμιά από το σάντουιτς και να γλείφεις τα δάχτυλά σου, μάλλον σηκώνει μεγάλη συζήτηση.  

Πάνω σ' αυτό ακριβώς, το γλείψιμο δηλαδή των δαχτύλων, στηρίχτηκε ατυχέστατα ως προς την αισθητική του και το σλόγκαν που βρίσκεται τυπωμένο πάνω στα σακουλάκια του νέου σνακ Fonzies. Το οποίο είναι ένα γευστικό ομολογουμένως, καλαμποκένιο αποτέτοιο, βουτηγμένο στο τυρί σε σκόνη, με αποτέλεσμα κάθε φορά που πιάνεις ένα από το σακουλάκι να μένει τυρένιο «αποτύπωμα» στα δάχτυλά σου. Αυτά είναι τα οποία και καλείσαι να γλείψεις, όπως επεξηγεί και το manual – οδηγίες χρήσεως που επίσης είναι τυπωμένο πάνω στο σακουλάκι.  

Κατ' αρχάς, προσωπικά βρίσκω εντελώς απωθητική και μόνο την ιδέα μιας τυπωμένης παρότρυνσης για να γλείψω τα δάχτυλά μου. Φαντάσου ένα πάρτι στο οποίο σε ένα μπολάκι είναι τοποθετημένα Fonzies. Και ξαφνικά όλοι οι καλεσμένοι αρχίζουν να γείφουν τα δάχτυλά τους, για να νοιώσουν τη μισή απόλαυση και μετά να θέλουν και να σε χαιρετήσουν με τα σαλιαρισμένα τους δάχτυλα και να σε πασπατέψουν. Έχεις πιο μπλιαχ από αυτό; Δεν έχεις.  

Κατά δεύτερον, βρίσκω ακόμα πιο απωθητικό το και καλά, έξυπνο (νομίζει ο διαφημιστής) σεξουαλικό, πουτανιάρικο υποννοούμενο του σλόγκαν. Σε ποιο προϊόν; Σε ενα προϊόν του οποίου οι καταναλωτές στο μεγαλύτερο τους ποσοστό είναι ανήλικα; Σαν εκείνη την παλιά διαφήμιση ενός παγωτού γρανίτα, που σου έλεγε να το ζουλήξεις και να το ρουφήξεις, σε προσομοίωση πεοθηλασμού. Είναι διαφορετικό πράγμα το να διαφημίζεις μια πίπα καπνιστή, έχοντας βάλει μια σύζυγο να κυνηγάει τον άντρα της με το φαράσι για να σκουπίζει τις στάχτες του τσιγάρου, και να έχεις για σλόγκαν, «για να μην το παίρνεται από πίσω κάντε του μια πίπα δώρο». Και διαφορετικό όταν βάζεις το υπονοούμενο σε τυρογαριδάκι. Στην τελική, τι να γλύψεις από ένα τυρογαριδάκι; Είτε σε άνθρωπο είτε σε σνακ; Στην περίπτωση του ανθρώπου με τυρογαριδάκι, θα μου πεις καλύτερα να γλείψεις τα δάχτυλά σου, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας.  

Καταλαβαίνω πως οι διαφημιστές της Kraft Foods στην οποία ανήκουν τα Fonzies, έχουν μια περίεργη εμμονή με το γλείψιμο την οποία και θα έπρεπε να συζητήσουν κάποια στιγμή με τον ψυχοθεραπευτή τους όσον αφορά τα παιδικά τους τραύματα. Γιατί στην ίδια εταιρεία ανήκουν και τα μπισκότα Oreo που επίσης μας τα έχουν πρήξει διαφημιστικά με το ότι πρέπει να γλύφουμε την άσπρη τους κρέμα πριν τα φάμε. Ναι, την άσπρη τους κρέμα πριν τα φάμε. Συγγνώμη αλλά εγώ φταίω δηλαδή που το βλέπω λίγο περίεργο;  

***ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο facebook στο www.facebook.com/tazthebuzz, στο twitter ως klarinabourana, κάντε LIKE στην επίσημη σελίδα του fb SIGAIKA PRODUCTIONS, για να μαθαίνετε όσα χρειάζεστε, προκειμένου να καίτε τον εγκέφαλο (των άλλων) ή επικοινωνήστε με το [email protected] για μέιλ και υποθέσεις προσωπικής εκδίκησης