LIFESTYLE

Rod Stewart: «Τα στεροειδή συρρίκνωσαν το πέος μου»!

Δημοσίευση 16 Μαΐου 2013, 17:05 / Ανανεώθηκε 27 Ιουνίου 2013, 14:55
Rod Stewart: «Τα στεροειδή συρρίκνωσαν το πέος μου»!
Facebook Twitter Whatsapp
Ο διάσημος τραγουδιστής Rod Stewart αποκάλυψε ότι η χρήση στεροειδών ουσιών οδήγησε στη συρρίκνωση του πέους του!
Ο διάσημος τραγουδιστής Rod Stewart αποκάλυψε ότι η χρήση στεροειδών ουσιών οδήγησε στη συρρίκνωση του πέους του!
Όπως δήλωσε κατά τη διάρκεια συνέντευξης, τις ουσίες έπαιρνε προκειμένου να βοηθήσει τη φωνή του.

«Απογοήτευσα τον εαυτό μου στα τέλη του ’80, όταν ήμουν εθισμένος στα στεροειδή. Την εποχή εκείνη δεν είχαμε ακουστικά και το συγκρότημα έβγαζε όλο και πιο δυνατό ήχο, έπινε όλο και περισσότερο και εγώ συνέχισα να ξελαρυγγιάζομαι», σημείωσε ο 68χρονος Stewart. 

«Τα στεροειδή θα σου καταστρέψουν το πρήξιμο σε οποιαδήποτε μεμβράνη –συμπεριλαμβανομένου και τους πέους- και είναι αυτό που κάνεις όταν πρέπει να κάνεις σόου και δεν μπορείς να τραγουδήσεις».

Ο ίδιος χαρακτήρισε τα στεροειδή σαν «ένα από τα χειρότερα ναρκωτικά στον κόσμο».

Ο λόγος προφανής... Έπαθε ζημιά ο άνθρωπος!