Σάββατο βράδυ, στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων και ένα από τα πιο θρησκευτικά σωζόμενα έργα του αρχαίου δράματος, οι «Βάκχες» του Ευριπίδη, αποθεώθηκαν απ το κοινό, τόσο για την σκηνοθετική οπτική του Δημήτρη Λιγνάδη, όσο και για τις ερμηνείες της Ρούλας Πατεράκη ως Τειρεσία, της Γιώτας Βέη ως κορυφαία του χορού και του Σάκη Ρουβά, ως Διόνυσου που υπήρξε θέμα συζήτησης για το αν θα έπρεπε ή όχι να καταπιαστεί με κείμενα και ρόλους χωρίς καμία παιδεία στο θέμα.

«Εγώ δεν στέκομαι μόνο στην αθρόα προσέλευση», είπε ο σκηνοθέτης και αν μη τι άλλο συνεπής στην αφοσίωση του στα μεγάλα έργα της ανθρωπότητας, «είχε κατακλυστεί  δηλαδή το θέατρο των Φιλίππων. Το μεγαλύτερο κέρδος όμως είναι με ποιο συναίσθημα φεύγει και πώς παρακολουθεί την παράσταση».

Δεν υπήρξε γραφιάς ή χρηστής των social media που να μην τοποθετήθηκε, με ευκολία κράζοντας ή ουρλιάζοντας για την «βεβήλωση» των «ιερών και οσίων» του αρχαίου δράματος πριν ακόμα δουν το έργο, ώστε να γίνει κατανοητό γιατί ο σκηνοθέτης θέλησε να χρησιμοποιήσει το σχήμα ενός ποπ σταρ.

Ο Δημήτρης Λιγνάδης, που αισθάνεται δικαιωμένος προφανώς, δήλωσε ακόμα το Σταρ πως «σχεδόν από την πρώτη πρόβα που κάναμε κατάλαβα, ότι ο Σάκης θα κερδίσει το στοίχημα. Και το έχει κερδίσει περίτρανα να παίξει τον Διόνυσο. Και αυτό φαίνεται από την αποδοχή του κόσμου».

Ανάμεσα στο κοινό ήταν και η Ντορέτα Παπαδημητρίου, η οποία έχει άλλωστε συμπρωταγωνιστήσει με τον Σάκη Ρουβά στον κινηματογράφο, αλλά και ο Ανδρέας Λέβεδος με την καλλονή είναι αλήθεια σύζυγο του, Πηνελόπη.

Ας σημειωθεί πως στους Φιλίππους δεν ακούστηκαν κραυγές ένθερμων θαυμαστριών «Σάκηηηηηηηη…» όπως την γενική δοκιμή την Σαλαμίνα.

Βέβαια επειδή οι Βάκχες θα περιοδεύσουν σε όλη την Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό υπάρχει καιρός για ιαχές μαινάδων όχι του Διονύσου αλλά του ποπ ινδάλματος… 
 
Α.Τ.