O χθεσινός τελικός της Eurovision και η επιλογή του Λούκας για να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στάθηκαν αφορμή- ακόμη μία χρονιά- για να αρχίσουν τα "παρατράγουδα".

Φέτος, βέβαια, οι πισώπλατες "μαχαιριές" είχαν ξεκινήσει από νωρίς. Μόλις ανακοινώθηκαν τα ονόματα των υποψηφίων και παρουσιάστηκαν τα τραγούδια τους, οι "ιθύνοντες" γνωστών εκπομπών και όχι μόνο έσπευσαν να κατηγορήσουν την κριτική επιτροπή επειδή επέλεξε νέα παιδιά που είχαν αναδειχθεί μέσα από μουσικά ριάλιτι.

Πολλοί μάλιστα έκαναν και θεαματικά ρεπορτάζ προσπαθώντας να αποδείξουν πως κάποια από τα τραγούδια των υποψηφίων ήταν αντιγραφή από αντίστοιχα ξένα.

Τα παράπονα πολλά...οι δηλώσεις, όσων έμειναν εκτός, βαρύγδουπες και τα παρατράγουδα χωρίς τέλος.

Από χθές βέβαια, πυροδοτήθηκε νέος γύρος συζητήσεων στα τηλεοπτικά πάνελ για το κατα πόσο αξίζει το τραγούδι του Λούκας, για το αν πέτυχε η ΕΡΤ σωστή διεξαγωγή του τελικού και άλλα αντίστοιχα.

Ο γνωστός μουσικοσυνθέτης και δημιουργός του τραγουδιού "Χαμογέλα" που ερμήνευσαν οι Τριμητόνιο, Νίκος Τερζής, έδειξε ιδιαίτερα ενοχλημένος από το αποτέλεσμα λέγοντας ότι "προωθήθηκαν από την αρχή δύο τραγούδια. Η βραδιά είχε λάθη στην παραγωγή".

Παράλληλα, ο Μιχάλης Τσαουσόπουλος δε μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την επιλογή τους Λούκας στην εκπροσώπηση της Ελλάδας στη Eurovision καθώς έκρινε πως το ραπ του τραγουδιού ήταν "άθλιο".

Όπως είπε στην εκπομπή Πρωινή Μελέτη, "στο Λούκα έβαλα μονάδα" προσθέτοντας πως τον υψηλότερο βαθμό έβαλε στους Τριμητόνιο ενώ στους υπόλοιπους συμμετέχοντες δεν είχε μεγάλες αποκλίσεις από τα υπόλοιπα μέλη.

Μάλιστα, σημείωσε πως το τραγούδι του Λούκας είναι καλό για τα μπουζούκια και όχι για τον ευρωπαϊκό διαγωνισμό.

"Ήταν όλοι πολλοί ευγενικοί, συνεπής και δεν υπήρχε ανακατωσούρα", ανέφερε μεταξύ των άλλων.

Από ότι φαίνεται η Εurovision λαμβάνει μεγαλύτερες διαστάσεις από ένα ευχάριστο μουσικό διαγωνισμό και οι εκάστοτε "αρμόδιοι" μοιάζουν μάλλον αναποφάσιστοι στο αν αξίζει η όχι ο θεσμός αυτός.