Κωστόπουλος – Μπαλατσινού VS Σκορδά – σύζυγος: Σημειώσατε 1 και αυτό λόγω ΜEGA!

Κωστόπουλος – Μπαλατσινού VS Σκορδά – σύζυγος: Σημειώσατε 1 και αυτό λόγω ΜEGA!

Από την Αλεξάνδρα Τσόλκα

Ποια ΧΑ; Ποια θεωρία των άκρων; Ποιοι «κοριοί» στους βουλευτές; Ποια πείνα, ποια φτώχεια, ποια μιζέρια; Ποια κλειστά πανεπιστήμια και νέες φορολογίες και ο χειμώνας χωρίς πετρέλαιο που έρχεται; Η τηλεόραση, οι στήλες, οι παροικούντες την εικονική, τηλεοπτική, ασθμαίνουσα, ψυχορραγούσα Ιερουσαλήμ βγάζουν μαλλί στις γλώσσες, τελειώνουν τα μελάνια των κονδυλοφόρων και ξετινάζουν πληκτρολόγια! Γιατί; Διότι πραγματοποιήθηκε η μητέρα των τηλεοπτικών μαχών.

Δηλαδή στα πρωινάδικα κονταροχτυπήθηκαν τα ζευγάρια Κωστόπουλος και Μπαλατσινού με Σκορδά και σύζυγο. Ας ρίξουμε και εμείς το μελανί μας λοιπόν στο πρωινό αυτό των συγκινήσεων! Το Mega έχει εμπειρία στο είδος και το κράτησε όταν το εγκατέλειψαν όλοι οι άλλοι. Επίσης έχει την ικανότητα να βγάζει ποιότητα στην εικόνα του. Έτσι είχαν θέμα ας πούμε το Καμπαρέ και συνέντευξη του ιδίου του Κωσταντίνου Ρήγου, ενώ οι απέναντι τη Λάουρα Νάργες να πατά σταφύλια για να κάνει μπρούσκο, με τη Φαίη Σκορδά να απορεί αν με την πίεση βγαίνει το κρασί, θέματα που τα 'χουν λυμένα από το νηπιαγωγείο όπου όλα τα παιδάκια πάνε εκδρομή στα πατητήρια. Εκτός φυσικά και αν στο Κιλκίς δεν ξέρουν πως πατάς το σταφύλι να βγει κρασί. Μετά η Νάργες ανέβηκε σε ένα τραπέζι και άρχισε να χορεύει τσιφτετέλια, 12 η ώρα το πρωί, της πρώτης εκπομπής, δίνοντας το ποιοτικό στίγμα που θα ακολουθηθεί τις επόμενες μέρες. Πιο πριν, την ποιότητα υπογράμμισε και η εμφάνιση της Σάσας Σταμάτη με μπουρνούζι!  

Το MEGA είχε καλεσμένη την σπουδαία Ρούλα Κορομηλά που δεν την λες και συνηθισμένο καλεσμένο, ενώ το ζεύγος Σκορδά – σύζυγος την έβγαζε με τους νεαρούς πρωταγωνιστές του Μπρούσκο, τους οποίους πλην του Τότσικα δεν ξέρουμε ως καριέρες και ονόματα, καν. Και τους κράτησαν και 40 ολόκληρα λεπτά! Κατά τα άλλα, η ασυγκίνητη Φαίη βούρκωσε από τη συγκίνηση να κάνει πάλι, πρωινό, πάλι με τον σύζυγό της και πάλι με τη Σταμάτη, πράγμα που εδώ που τα λέμε είναι όντως για κλάματα!

Σε γενικές γραμμές; Τα ζευγάρια ήταν ντυμένα το ίδιο, στις ίδιες αποχρώσεις, σε πλατό αντίστοιχου σκηνικού και στησίματος, με πρωτοτυπία και φαντασία μηδενική. Έπαιρναν τις ίδιες στιγμές διαλείμματα για διαφημίσεις και άλλαζαν την αντίστοιχη θεματολογία τους ταυτόχρονα, προκαλώντας σύγχυση στους μαύρο θεατές πως πρόκειται για το ίδιο κανάλι, με τους γνωστούς και δεδομένους πάντα ανθρώπους, που αλλάζουν στέγες επαγγελτικές σαν να παίζουν με τα σώματά τους το «εδώ παπάς – εκεί παπάς – που 'ναι ο παπάς;».

Και ναι μεν είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα, όμως από την άλλη, η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Το Mega υπερείχε, παρά το τρακ στην αρχή του Κωστόπουλου και το άνευρο, στα όρια του αντιπαθητικού πάνελ. Χαριτωμένη στιγμή δε, όταν η εκτός τόπου κα. Ελισάβετ Σπανού, πάει να κάνει ερώτηση – τομή, στη βετεράνο Ρούλα Κορομηλά  που έχει εφεύρει την τηλεόραση όπως την ξέρουμε. «Και τι είναι τηλεόραση;» ρωτάει με ύφος τουλάχιστον Μπογδάνου με καλεσμένο τον Ράμφο. «Έλα ντε! Και εγώ ακόμα το ψάχνω» την ξεπετάει η Ρούλα χωρίς να της γυρίσει βλέμμα καν! Υπερείχε λόγω θεματολογίας, πλατό, αισθητικής και άποψης. Η κα. Τζένη Μπαλατσινού επίσης, εξαιρετικά οικεία παρότι κλασάτη και φινετσάτη σε ένα κοινό που έχει συνηθίσει την κραυγαλαία λαικουριά, το μίνι και το μπούστο ως θέση. 

Ερώτηση κρίσης: Στην Φαίη το άσπρο μαλλί του Καρβέλα να εμπλουτιστεί με ροζ μεταλλαγμένο ποιος το σκέφτηκε που θέλει το κακό της και μοιάζει μια χαρά κοπέλα να βγαίνει με καούκα αποκριάτικη;

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο