Η Δούκισσα σε ξυλοπόδαρα, το φάντασμα της Ζέτας και ο σύζυγος Σκορδά πρωτοξάδελφο του Φρεντ Αστέρ!

Η Δούκισσα σε ξυλοπόδαρα, το φάντασμα της Ζέτας και ο σύζυγος Σκορδά πρωτοξάδελφο του Φρεντ Αστέρ!

Από την Αλεξάνδρα Τσόλκα

Ωραία που είναι να βλέπεις ανθρώπους να χορεύουν, να ακούς θεσπέσιες μουσικές, να χάνεσαι στην ομορφιά κοιτώντας καλλίγραμμα πλάσματα. Υπέροχα είναι τα θροίσματα των υφασμάτων, τα στροβιλίσματα των κορμιών, οι στιγμιαίες νίκες στη βαρύτητα, τα χαμόγελα, τα ωραία σκηνικά και οι ατμοσφαιρικοί φωτισμοί. Ωραίες που είναι οι δαντέλες και οι πούλιες, οι χάντρες και τα φτερά, τα τακούνια και τα ελεύθερα σαν ζωντανά μαλλιά των χορευτριών όταν χορεύουν κι αυτά μαζί τους. Ωραία που είναι το βράδυ της Κυριακής να καταπολεμάς αυτή τη γονιδιακή πια, μελαγχολία της μέρας, που τελειώνει στον απόηχο της μουσικής της Αθλητικής Κυριακής και αύριο αρχίζει η εβδομάδα και κάποτε ήσουν απλά αδιάβαστη και αν σε σήκωνε ο δάσκαλος τι θα γινόταν, ενώ τώρα τερματίζεται η ασυλία από τις λογιών εισπρακτικές εταιρείες και αρχίζει ο πενθήμερος Γολγοθάς επιβίωσης. Έλα όμως, που το έργο το 'χεις ξαναδεί και με ωραιότερη διανομή και το να ξεχαστείς, να ονειρευτείς, να χαλαρώσεις, να 'χεις ωραία συντροφιά είναι απλώς κοινοτυπία…

Κοίταζα πριν λίγες μέρες το Dancing with the stars της Ιταλίας, στο διαδίκτυο. Κόκκινα Βελούδα, σκηνικό σαν από ταινία για βασιλική αίθουσα χορού, όμορφοι φωτισμοί, αυλαίες. Μια υπερπαραγωγή που η δική μας εδώ, μες στη σκοτεινιά και κάτι φωτάκια να αναστήνουνε σε σκάλες ιδανικές για σαβουριάσματα, είναι όχι μόνο ο φτωχός αλλά ο θλιβερός της συγγενής. Η παρουσιάστρια στην Ιταλία, έλεγες πως είναι πυραυλοκίνητη! Σπινθήρες έβγαζε η παρουσία της! Αεικίνητη, με ευφράδεια, ρυθμό, ικανότητα να προλαβαίνει οτιδήποτε θα συμβεί στο πλατό της, ευφυΐα! Η επιτροπή ομιλητική, ζωντανή, κεφάτη, με υπερτονισμένα συναισθήματα. Όσο για τους διαγωνιζόμενους; Μαγικοί! Σα να βλέπεις μιούζικαλ να ανεβαίνει κάθε εβδομάδα στο σπίτι σου! Εδώ;…

Εδώ, η επιτροπή βαριέται πιο πολύ από τους θεατές. Επαναλαμβάνει καλοπαιγμένα ρόλους. Η υπέροχη κα. Δανδουλάκη μοιάζει μετά τις 11 να αναπολεί το κρεβατάκι της και να δικαιολογείται όποτε βάζει χαμηλό βαθμό. Ο κ. Κωστάλας δείχνει υποχρεωμένος, ενοχικά σχεδόν, να δένει τα χορευτικά της Στικούδη με αυτά τουλάχιστον της Πλιτσέσκαγια και να σημειολογεί πάνω στην Ιστορία του χορού, πράγμα που σκορδοκαΐλα το 'χε η Χρύσπα πριν την εμφάνισή της στα μπουζούκια και τα τσιφτετέλια. Ο κ. Λάτσιος δέχεται ως ηγεμών, θαρρείς, τον υποτακτικό σεβασμό όλων, διότι –τι στα κομμάτια;- στέλεχος είναι και όλοι γύρω γύρω δουλίτσα γυρεύουν και όπως πάει το πράγμα μόνο ο ΑΝΤ1 έχει και προσφέρει. Όσο για την κα. Γκαλένα αρέσκεται στον ρόλο της ως αυθεντία και αυτό τη γεμίζει τρελή χαρά!

Η Δούκισσα Νομικού, ένα όμορφο, δροσερό, όλο γυαλιστερή νεότητα πλάσμα, ευλογημένο στην εμφάνισή του και πολύ πάνω από τον μέσο όρο των συνομήλικών της, σκαρφαλώνει σε τακούνια – ξυλοπόδαρα, φορεί ρούχα που χάνεται στο ύφασμά τους και δυσκίνητη απ' αυτές τις μαρτυρικές μοδάτες πανοπλίες εκλιπαρεί τους διαγωνισμένους κάθε φορά: «ελάτε κοντά μου, ελάτε», μιας και η ίδια είναι αδύνατον να κινηθεί με τους κοθόρνους της. Και επειδή η θεατράλε προκάτοχός της που 'χε τη σκηνή στο αίμα της και στην εκπαίδευσή της, υποστήριζε τουαλέτες – ρόλους, δε σημαίνει πως το ίδιο μπορεί να κάνει και η όμορφη Δούκισσα. Η Δούκισσα που όταν δεν με αγχώνει για το αν θα πατήσει την ουρά ή θα γυρίσει το πόδι της στο τακούνι, με ταράζει με την αγωνιώδη εξάρτηση από το ότο κιου. Ακίνητο μέρος του σκηνικού στα πλάγια της σκηνής, να βουτάει στην αγωνία κάθε Κυριακή να αλλάζει τον εξαίσιο, νεανικό εαυτό της σε μια μικρομέγαλη εκδοχή του, με βεβιασμένη άνεση, χιούμορ, μη λειτουργικά αστεία και αγωνίες προβλέψιμες χωρίς παύσεις, κορυφώσεις, δραματικότητα. Και η ίδια δεν το 'χει βρει, πράγμα λογικό με δεδομένο το νεαρό της ηλικίας και την περιορισμένη εμπειρία σε μεγάλα θεάματα. Οι ειδικοί του ΑΝΤ1 θα μπορούσαν όμως, να βοηθήσουν χρίζοντας μια άλλη παρουσία και όχι την νεότερη ρέπλικα της Ζέτας Μακρυπούλια.

Στα συν του προγράμματος η εξαιρετική δουλειά, που δείχνει υπερπροσπάθεια και δημιουργικότητα των ενδυματολόγων του σόου, των μακιγιέρ και των κομμωτών. Πραγματικά γεμίζουν με το ταλέντο τους, κενά, σκοτάδια και φτώχεια. Στα συν κατά την ταπεινή μας γνώμη και η εξαίσια Ευαγγελία Αραβανή, με την πανέμορφη παρουσία και την αριστοκρατική εμφάνιση, που σπανίζει στη μικρή μας οθόνη. Στα συν και οι παραγωγοί που διαλέγουν τραγούδια, που δίνουν έμπνευση στην όλο κουρασμένη, σερνόμενη κατάσταση!

Αμηχανία στη χθεσινοβραδινή παρουσίαση μας δημιούργησε ο κ. Λάκης Γαβαλάς, άνθρωπος με υψηλή αισθητική, που παρασυρμένος μάλλον από το ευκαιριακό χειροκρότημα, εμφανίστηκε σαν Απόλλωνας αποκριάτικος, με ξανθή πλαστική περούκα που όχι σε αρχαίο Θεό δεν παρέπεμπε αλλά μάλλον στον Άντονι Πέρκινς, όταν στο Ψυχώ, ντυνόταν η μάνα του! Ένας άνθρωπος που πέρασε τόσα και στέκεται ξανά με δύναμη στα πόδια του, αρχίζοντας από την αρχή, να υποδομείται για μια καλή βαθμολογία από τη Βελίκοβα!

Και τέλος μια απορία: ο σύζυγος της κα. Σκορδά, ο δημοσιογράφος, ο παρουσιαστής του πρωινού, με ποιο σκεπτικό βρέθηκε ως κριτής στην επιτροπή, δίνοντάς του και μια ρακετούλα να βάζει βαθμούς που δεν μετράμε; Ήταν μέρος κάποιας μυστικής εκπαίδευσης για θεάματα που θα επωμιστεί ή ένας καταλύτης χιούμορ που θα μας χάριζε καινούργιο συκώτι από τα γέλια; Αν στόχος ήταν η ανατροπή, τότε μια καλή φιλοξενία για το μέλλον θα 'ταν αυτή του κ. Αρνιακού! Και άνθρωπος του καναλιού είναι και θα εξέφραζε κρίση με βαρομετρικά!

Συμπέρασμα για τον ΑΝΤ1; Αν βαρέθηκαν οι ίδιοι που προτείνουν το πρόγραμμα τα τσα τσα και τις ρούμπες, ας προχωρήσουν στο επόμενο πρότζεκτ τους που θα τους ενθουσιάσει. Έτσι κι αλλιώς μόνο αυτοί κάνουν τηλεόραση φέτος. Μπορούν…

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο