Το sold out ταλέντο του Γιάννη Χαρούλη!

Το sold out ταλέντο του Γιάννη Χαρούλη!

Από τη Φανή Πλατσατούρα

Τον θυμάμαι πέρυσι στο θέατρο Βράχων "Μελίνα Μερκούρη". Ουρές ο κόσμος για μια τζούρα όνειρο. Σταθμός ο Βύρωνας, στα πλαίσια της sold out καλοκαιρινής περιοδείας και παρουσίασης του νέου του δίσκου "Μαγγανείες", με την υπογραφή του Θανάση Παπακωνσταντίνου. Τον Σεπτέμβριο σειρά είχε ο Λυκαβηττός: 15.000 θεατές, δύο sold out εμφανίσεις, ακατέργαστα συναισθήματα. Και τώρα το "Boτανικός live stage" με -μαντέψτε!- τρεις sold out εμφανίσεις. Aυτός ο καλλιτέχνης εκπέμπει αλλιώτικα...

Δεν βγάζει συχνά δίσκους παρά τις πιέσεις των δισκογραφικών εταιρειών. Δίνει όμως, συχνά συναυλίες. Από τα μεγάλα στάδια της Αθήνας μέχρι τα μικρά χωριουδάκια της Ελλάδας με τις γεμάτες πλατείες τους. Από μανατζαραίους και PRλίκια, "δεν κατέει" όπως θα 'λεγαν και στην πατρίδα του την Κρήτη. Και όμως, έχει αναγνωριστεί ως μία από τις πιο αξιόλογες, -καθαρές- φωνές του ελληνικού τραγουδιού σήμερα, άξιος συνεχιστής της έντεχνης κρητικής παράδοσης.

Παρατηρώντας την πορεία του, εύλογα αναρωτιέται κανείς πόσο μακριά μπορεί να πάει ένας καλλιτέχνης χωρίς τα δύσκαμπτα δεκανίκια των δισκογραφικών, την συστημένη προώθηση του Τύπου, τους απαραίτητους χορηγούς να πακετάρουν την Τέχνη σε χρυσά διαφημιστικά πακέτα. Δίχως τους αυλοκόλακες ακόμη, να φουσκώνουν πολλαπλασιασμένους ματαιόδοξους εαυτούς, και τους pr managers, image makers και music consultants να κλείνουν συμβόλια, εμπορικές συμφωνίες, επόμενα lives, στημένες φωτογραφίσεις κ.ο.κ Σκληρή η μουσική βιομηχανία, κόβει την όποια δημιουργικότητα, ικανότητα, ελεύθερη έκφραση ή αξία όταν εκείνη δεν γνέφει υποτακτικά στη φράση που σχεδόν πάντα ακολουθεί: "...υπό κάποιες προυποθέσεις..."

Η... διαφορά εστιάζεται στο ταλέντο. Και ο Γιάννης Χαρούλης, εκτός από αυθεντικότητα, πιστό κοινό να κοινωνεί την Τέχνη του και συνεργασίες με μεγάλα μεγέθη της ελληνικής μουσικής (Μάνος Ξυδούς, Διονύσης Τσακνής, Θανάσης Παπακωνσταντίνου, Μιχάλης Νικολούδης, Μάνος Ελευθερίου), διαθέτει ταλέντο στη φωνή, ικανό να τον κρατήσει πάνω στη σκηνή χωρίς πρόσθετα υποβαστάγματα.

Πώς άλλωστε, να σε καλουπώσει το όποιο σύστημα, όταν έχεις αποφασίσει εξ΄ αρχής να μην ορίσει αυτό τη μουσική σου; Και πώς να σε ζαλίσουν τα καπνισμένα πούρα των VIP θέσεων όταν η Τέχνη σου, είναι προορισμένη να μεταγγίζει το συναίσθημά της, σε θεατές του "ενός όρθιου εισιτηρίου στο μπαρ;"

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο