Star Alert: Να ομιλεί κανείς ή να μην ομιλεί; (περί της Ρούλας -γάτας με πέταλα- ο λόγος)

Star Alert: Να ομιλεί κανείς ή να μην ομιλεί; (περί της Ρούλας -γάτας με πέταλα- ο λόγος)

Από την Αλεξάνδρα Τσόλκα

Έχει αλωνίσει πλατό και πλατό! Έκανε πρώτη πρωινή εκπομπή με τη δομή που έχει και σήμερα -αλλά χωρίς το κίτρινο φίλτρο της κουτσομπολίλας και της ξερολίασης-, εξωτερικά ζωντανά, show που είχαν διαγωνισμούς τραγουδιού, μαγειρικής, μεταμφιέσεων, αλλαγής εικόνας των διασήμων (ή περίπου) καλεσμένων, συνεντεύξεις από τον Χορν και την Αλίκη, μέχρι τη Μαντόνα και τον Έρος Ραμαζότι, μεσημεριανά, απογευματινά προγράμματα.

Ακόμη καθιέρωσε τραγουδιστές, παρουσιαστές, δημοσιογράφους, μοντέλα. Έφαγε όλη την αγριάδα μιας κριτικής που οι συντάκτες της είχαν την αντίληψη πως έπρεπε η τηλεόραση να παίζει από το πρωί ως το βράδυ Παρατζάνοφ, Μιχάλκοφ και Ταρκόφσκι. Όταν άρχισε η άμπωτη στα media, ώστε να οριστεί η τηλεόραση σε μια διάσταση περισσότερο πραγματική και δεκάδες κοπελίτσες, χωρίς δουλειά, ρίσκο, αγωνία, αφοσίωση, μελέτη, κούραση αλλά με μπάρμπες στην Κορώνη, ήθελαν να γίνουν Ρούλα, υιοθετώντας μόνο τη βαφή από τα μαλλιά της, η Ρούλα ήταν η μόνη που δεν υπήρξε στο περιθώριο.

Δεν συνεργάστηκα ποτέ μαζί της. Δεν ήμουν στο περιβάλλον της. Δεν δούλεψα υπό την στελεχική της σκέπη. Ίσως γι' αυτό μένω στήλη άλατος, από ανθρώπους που ευεργετήθηκαν, που αναδείχτηκαν, που έμαθαν από την Κορομηλά ή και από απλά συναδέλφους της στην παρουσίαση ή νέα παιδιά που βρήκαν θέση κάτω από τον ήλιο και στο πάνελ και επί δυο εβδομάδες αφρούς βγάζουν για την παρουσία της στο «Just the 2 of us». Νισάφι ωρέ λεβεντόπαιδα και γοργονοπαρουσιάστρες. Μάθετε να μιλάτε χωρίς λι και νι, με άθρωση σωστή και ορθοφωνία, φορέστε καθαρά πουκάμισα και όχι με τα στεφάνια του ιδρώτα να τα βλέπω μες στο σπίτι μου, στήστε μια εκπομπή που στο τρέιλέρ της να μην παίζουν οι στήλες σας, ήτοι μαγειρική, ζώδια και όσοι φεύγουν από τα show και μετά ουρλιάξτε σαν τους νηστικούς λύκους, δίπλα στο κοπάδι με τα πρόβατα. Τόσο σίγουροι πια για τον εαυτό σας όλοι και όλες; Τηλεκριτικοί, κριτικοί θεάτρου, ειδικοί σχολιαστές επί παντός επιστητού, μόνο κριτική λογοτεχνίας και εικαστικών δεν κάνετε πια και αυτό γιατί πιστεύετε πως δεν πουλάει! Γεωργουσόπουλοι και Διαμαντάκου, όλοι πια…

Είπε ένας δε, την πρώτη εβδομάδα του άτυχου show του Mega, «Just the 2 of us», ότι η Κορομηλά μίλησε πολύ και ήταν η παρουσιάστρια. Το πήρε σύσσωμη η τηλεόραση η της «ψυχαγωγίας», ήτοι της πιο άγριας κατινιάς που έχουν γνωρίσει ποτέ οι τηλεοπτικοί σταθμοί στην ιστορία τους και το έκαναν καραμέλα καμία εβδομάδα. Δηλαδή άμα πεις «Κορομηλά», ξαφνικά στον δρόμο στους περαστικούς, επειδή είσαι τρελή, τι θα σου απαντήσουν; Χειρίστρια ιατρικών μηχανημάτων; Μετρολόγος; Συμβασιούχος στο επιστημονικό προσωπικό του Δημόκριτου; Ή θα σου πουν όλοι «παρουσιάστρια»; Και στο Mega ως τι την κάλεσαν να είναι στην επιτροπή ενός σόου, που στόχο έχει την παρεούλα και τη διασκέδαση και όχι να αναδείξει ταλέντα; Ως μουσικολόγο και σημειολόγο στα παραδοσιακά όργανα της Μεσογειακής λεκάνης; Και δως του τα «γιατί μίλησε τόσο η Ρούλα» και να μετρούν τις λέξεις της και τα πλάνα της και το πόσες φορές γέλασε. Και βγήκαν ακόμη και τα ζόμπι να εκφέρουν άποψη! Χωρίς αιτιολογία. Έτσι τους! Ούτε και που τους ρώτησε κανείς.     

Στο δεύτερο επεισόδιο του Just λοιπόν, η Ρούλα Κορομηλά δεν είχε, προφανώς κάποιο λόγο να μιλήσει παραπάνω απ' όσο επιθυμούσε και της ζητούσε η κατάσταση. Την επομένη μέρα αρχίσαμε άλλο τροπάρι. Γιατί δεν μίλησε η Ρούλα; Μαζεύτηκε; Υπάρχει κόντρα, ίντριγκα και παρασκήνιο; Άιντε ξανά μάνα όλοι μαζί. Ως και επειδή της το ΄πανε τους άκουσε, ισχυρίστηκαν κάποιοι! Τελικά παιδιά, αποφασίστε. Να μιλεί ή όχι; Να γελάει ή να 'ναι σοβαρή; Να φοράει μαύρα ή άσπρα; Κόκκινο κραγιόν ή σάπιο μήλο; Να είναι η παρουσιάστρια που πάντα ήταν ή να εμφανίζεται ως ένα κoριτσάκι που τώρα δειλά ξεκινά την καριέρα του και άντε να το διορίσουμε να σηκώνει τα τηλέφωνα στη Σάσα Σταμάτη ή στην Ελισάβετ Σπανού; Ε; Για αποφασίστε, να της πούμε και της μικρούλας της άπειρης και να μας ακούσει…

Καταλαβαίνω πως θέματα δεν υπάρχουν! Μα τόση εμμονή, πασπαλισμένη με φθόνο, αχαριστία και ποθημένα δεν είναι επικίνδυνη, απλά αστεία! Και δικαιούμαι να μιλώ, το τονίζω ξανά, διότι προσωπικά όχι μόνο στο επιτελείο της δεν βρέθηκα τα χρόνια που μονοπωλούσε, σχεδόν, τη μικρή οθόνη, αλλά ούτε στους πολυπόθητους για οπίσθια που ορέγονταν δόξες, καναπέδες της ως απλή καλεσμένη. Και απορώ μόνο για εκείνους που της χρωστάνε σήμερα την ύπαρξή τους στην τηλεόραση, αν όταν βρίσκονται κάπου μόνοι τους, χωρίς τις αυλές τους, τις νέες, ευκαιριακές, την φτιασιδωμένη εικόνα τους στα μόνιτορ, τότε, μόνο, δεν ακούνε την φωνή της αληθείας μέσα τους και δεν ντρέπονται; Δεν ντρέπονται, έστω και λιγάκι;

Η Κορομηλά δε, ως γάτα με πέταλα, αποφάσιζε να πάει σε ένα σόου – πάρτι, όπως τουλάχιστον φιλοδοξούσε από τον σταθμό να γίνει, την νοιάζει να περνάει καλά. Τέλος, ξέρει καλά το μυστικό πως φήμη είναι να την κουβεντιάζουν άνθρωποι, που η ίδια δεν θα ‘θελε ποτέ όχι να γνωρίσει, αλλά ούτε «γεια» να τους πει…

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο