Tivictim: Υπερθέαμα χωρίς μεγαλομανίες ο ημιτελικός του The Voice»!

Tivictim: Υπερθέαμα χωρίς μεγαλομανίες ο ημιτελικός του The Voice»!

Από την Αλεξάνδρα Τσόλκα

Ας αφήσουμε κατά μέρους την μεγάλη αλήθεια πως από τα λεγόμενα talent show, που κατέκλυσαν τα ιδιωτικά κανάλια από δημιουργίας τους, ελάχιστοι καλλιτέχνες καναν καριέρα. Έχοντας μορφοποιημένη την βεβαιότητα πως το τηλεοπτικό προϊόν κάνει καλό στο εκάστοτε κανάλι που το φιλοξενεί και στην επιτροπή και τους παρουσιαστές του, αποκλειστικά, θα δούμε πως το The Voice αναθέρμανε το ενδιαφέρον για το είδος των μουσικών ταλέντων, που έμοιαζαν να έχουν κουράσει το κοινό.

Οι επιτροπές που με ύφος φωτεινού παντογνώστη αφήνονταν σε γαβγίδια ατέλειωτες ώρες, ο υπερτονισμός των ριάλιτι στοιχείων του παιχνιδιού, όπου βλέπαμε έρωτες, κλάματα, αντιζηλίες, τσακωμούς, μαθαίναμε για οικογενειακά δράματα και ατυχίες των παικτών, αλλά και η υπερπληθόρα τέτοιων παιχνιδιών έκανε το κοινό να τους γυρίσει την πλάτη. Επομένη μόδα έγιναν τα talent show με διάσημους παίκτες που ασχολιόντουσαν με κάτι άλλο από αυτό που είχαν διακριθεί. Μας κατέκλυσε και αυτό σε σημείο υπερκορεσμού. Και τότε ήρθε το The Voice…

Μια επιτροπή με μουσικούς στο αποκορύφωμά τους, με επιτεύγματα, διακεκριμένους, σε άλλα είδη, χορτασμένους δόξα και θαυμασμό, που φάνηκαν αναπάντεχα ανθρώπινοι και με ανέλπιστο χιούμορ! Ένα υλικό φωνών εξαιρετικό, μεγάλων ικανοτήτων, παιδιών με σεμνότητα και αθωότητα στο μεγαλύτερο μέρος τους, έτσι όπως μόνο οι πολύ νέοι και ανύποπτοι από τον χώρο μπορούν να δείχνουν. Και μια παραγωγή που έστησε θέαμα με φαντασμαγορία, μακριά από την αισθητική υπερβολή, με χορευτές, ωραίες εικόνες, σκηνικές αναφορές αρμόνικες με τα τραγούδια, χωρίς τεχνικά λάθη και με μια σκηνοθεσία εμπνευσμένη, προσεκτική, χωρίς χάσματα, κενά ή γκάφες.

Δεν είχε σημασία, τελικά, αν υπήρχαν μπάνερ και αν γύριζαν οι καρέκλες της επιτροπής, ή αν έψαχναν φωνές άσχετα ή σχετικά με την εμφάνιση. Το καλό αποτέλεσμα το έφτιαξαν οι άνθρωποι. Εκείνοι πίσω από τις κάμερες, οι άλλοι μπροστά και φυσικά οι νέοι άνθρωποι που με το ταλέντο τους θα γέμιζαν την σκηνή, ακόμη και χωρίς προσεγμένα σκηνικά η μπαλέτα. Και έτσι τα ταλεντ σόου μπήκαν ξανά στο προσκήνιο του ενδιαφέροντος, με το κοινό να δίνει υψηλή τηλεθέαση στην συνέπεια και στην σοβαρότητα του The Voice και να φτάσουμε στη μέρα του ημιτελικού, όπου κάποιους από τους σπουδαιότερους καλλιτέχνες της χώρας, στήριξαν με τις επιτυχίες τους διαγωνιζόμενους σε μια μουσική συνεύρεση από αυτές που αποτελούν ευτύχημα και που μόνο η τηλεόραση μπορεί να επιτύχει.

Ρόκκος, Καρράς, Μαντώ, Μακεδόνας, Πυροβολάκης, Μέλισσες, Τζόρτζια, Παπαρίζου κράτησαν από το χέρι τους νεαρούς καλλιτέχνες και έκαναν μουσικά ένα βήμα πίσω για να φάνουν οι ικανότητες των νέων. Θα ήταν έως συγκινητικό αν δεν ξέραμε πως στην αμέσως επομένη κίνηση των παιδιών, στον χώρο, άλλοι καλλιτέχνες, μακριά από τις κάμερες θα καραδοκούν για να τους κατεβάσουν το μικρόφωνο, να τους λιγοστέψουν την εμφάνιση, να τους μικρύνουν προκρούστια για να μη ξεχωρίσει κανείς και να παραμείνει η τάξη της μικρότητας όλων αδιασάλευτη.

Παρόλα αυτά το The Voice στάθηκε τίμιο, επαρκές, συνεπές και γεμάτο ωραία τραγούδια, κρατώντας με αξιοπρέπεια, συντρόφια σε ένα κοινό φτιαγμένο από ανθρώπους όλο βάσανα, στη δίνη μιας τεράστιας κρίσης, τα βραδιά της Παρασκευής. Υπήρξαν τα τραγούδια, διαλεγμένα με μεγάλη προσοχή, να ακουμπήσουμε, να παρηγορηθούμε, να διασκεδάσουμε δοσμένα από παιδιά καθαρά, με μάτια όλο όνειρα και πίστη στην καλοσύνη των ξένων. Φυσικά και θα διαψευστούν, άλλα και τι μ΄ αυτό; Μήπως σε μια μεγάλη διάψευση, στο ίδιο έργο, δεν παίζουμε θεατές όλοι;  

Τελικά, ο Λευτέρης με την επιλογή του λαϊκού τραγουδιού, η Μαρία-Έλενα με την γλυκιά, καλλιεργημένη όλο δυνατότητες φωνή, η 16χρονη Αρετή, αυτό το νεραϊδόπαιδο, το απόκοσμα δυνατό ταλέντο αλλά και η 16χρονη, επίσης, Αίμιλη με τη δυνατή, μεγάλης γυναίκας, όλο όγκο φωνή θα είναι άλλη μια φορά, στο The Voice, για τελευταία Παρασκευή, στον τελικό. Ήταν η παρεούλα μας. Και η περίτρανη απόδειξη, πως ο ΑΝΤ1, πέρα από μεγαλομανίες σε παρουσιάσεις τύπου και μεγαλοστομίες στελεχών, ξέρει να φτιάχνει σόου. Και να στέκεται με σοβαρότητα στο κοινό, σε δύσκολες εποχές. Και αυτό είναι κάτι...

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο