current views are: 1

28 Οκτωβρίου 2014
Δημοσίευση14:13

Star Alert: Η Μαρία Ηλιάκη έπαθε Βίκυ Καγιά!

Η Μαρία Ηλιάκη είναι ένα συμπαθητικό κορίτσι, φιλική προς τον τηλεοπτικό χρήστη, ούτε η Δούκισσα Νομικού και η Ζέτα σε εμφάνιση, αλλά αυτό που λέμε «η γυναίκα της διπλανής πόρτας».

Δημοσίευση 14:13’
αρθρο-newpost

Η Μαρία Ηλιάκη είναι ένα συμπαθητικό κορίτσι, φιλική προς τον τηλεοπτικό χρήστη, ούτε η Δούκισσα Νομικού και η Ζέτα σε εμφάνιση, αλλά αυτό που λέμε «η γυναίκα της διπλανής πόρτας».

Από την Αλεξάνδρα Τσόλκα

Η Μαρία Ηλιάκη είναι ένα συμπαθητικό κορίτσι, φιλική προς τον τηλεοπτικό χρήστη, ούτε η Δούκισσα Νομικού και η Ζέτα σε εμφάνιση, αλλά αυτό που λέμε «η γυναίκα της διπλανής πόρτας». Η κανονικότητά της δε, ήταν αυτή που έκανε το κοινό να της επιτρέπει σχόλια για εμφανίσεις, χτενίσματα, ντυσίματα ακριβά, μιας και την θεωρούσε φιλενάδα, συμμαθήτρια, αρραβωνιαστικιά του ξαδέλφου και αλλά τέτοια της καθημερινότητας.

Δηλαδή αν δεις μια εξαίσια όμορφη γυναίκα να κρίνει ως αδύνατη τις υπέρβαρες, ή ως πλούσια τις φτωχές, ή ως πανέμορφη τις λίγο ασχημούλες, ακαριαία το πλάσμα αυτό είναι μικρόψυχο, φτηνιάρικων ψυχικών αποχρώσεων και αντιπαθές. Δεν ισχύει το ίδιο όμως, για μια που σου μοιάζει! Και εδώ έπαιρνε θέση η Μαρία. Εκείνη χόρευε απενερχοποιημένα κάτι αρκουδιαρικά τραγούδια, αυτοσαρκαζόμενη με μια υπογράμμιση στις λαϊκές της καταβολές και είχε ένα καθαρό, απλό και αναγνωρίσιμο δημόσιο προφίλ. Τηλεοπτικά είχε πάντα και τις πλάτες του Νίκου Μουτσινά, ενός ανθρώπου ιδιαίτερα ευφυούς, με αντίληψη της μικρής οθόνης, του χρόνου, της λαϊκότητας του μέσου και μια αίσθηση του χιούμορ καταλυτική και κολλητική σαν ίωση, ικανή να παρασύρει τους πάντες γύρω του, δίνοντας τους ρόλους σε ένα δικής του έμπνευσης αόρατο κωμικό έργο.

Από την ώρα που η συμπαθητική Μαρία της οικειότητας, της κανονικότητας και της απλότητας έμεινε χωρίς τον Μουτσινά τηλεοπτικά, έχασε το τηλεοπτικό της μισό, τον άνθρωπο που έδινε τον τόνο και εκείνη συντονιζόταν. Άρχισε να θεώρει εαυτόν fashion icon και να ποζάρει στα social media ως μοντέλο με συνολάκια και ύφος μοιραίο. Μετά επιχείρησε στον ΣΚΑΪ με άλλη διανομή, την ίδια πρόταση εκπομπής που για χρόνια έκανε με τον Νίκο Μουτσινά, χωρίς δίχτυ ασφαλείας, τους για χρόνια συνεργάτες της.

Πρόσφατα η Μαρία βρέθηκε στο Dancing with the stars, όπου ο άτεχνος, αστείος, πανηγυριώτικος χορός της και σήμα κατατεθέν της, επιχειρεί να μεταμορφωθεί σε ένα ντελικάτο φοξ τροτ ή οτιδήποτε άλλο, όμως πάντα στυλιζαρισμένο και σαλονάτο. Η Μαρία – fashion icon, πλέον, σε όλα τα κοντινά ανοίγει το στόμα διάπλατα, σε μια πόζα μοντελίστικη, χαράς, διασκέδασης, που επιδεικνύει την τέλεια οδοντοστοιχία και που λανσάρει τις τελευταίες δεκαετίες παντού η Βίκυ Καγιά, της οποίας κλειστό χαμόγελο δεν έχουμε δει. Οι γύρω από την Μαρία, δεν συμμερίζονται αυτή την διασκεδαστική διάθεση για τα φλας και κάθονται κανονικά, υπερτονίζοντας την μετέωρη μίμηση της ξεπατικωτούρας των top models.

Οι κριτές –τέλος πάντων- των χορευτικών της βημάτων δικαιολογούν την χορευτική της διάθεση μιλώντας για ένα χιούμορ που την διακατέχει ως άνθρωπο και που δεν έβγαλε στον χορό της. Και δηλαδή πώς να το κάνει αυτό; Εκεί που χορεύει και ρίχνει δυο γυροβολιές να σταματήσει και να μας λέει ένα ανέκδοτο; Αλλά η Μαρία, που ακόμα και τ’ όνομά της δείχνει κανονικότητα, γιατί δεν το ‘κανε Μαίρη, Μάγια, Μόιρα, Μαρί, Μάνια, μοιάζει να μην νοιάζεται πια για το χιούμορ της και όλα αυτά που την ξεχώρισαν, αλλά για να δείχνει κορίτσι, σικ, λεπτεπίλεπτο, μοδάτο, εξωφύλλου. Εμάς ως θεατές πάντως η Μαρία της γειτονιάς των συνοικιών μας αρέσει και μας λείπει και όχι η όποια συνώνυμη της πλατείας Κολωνακίου. Στο κάτω κάτω σε σικ έχουμε ήδη, μια Βίκυ Καγιά, πρωταγωνίστρια πλέον σε μιούζικαλ, δεν χωράμε άλλη…