current views are: 1

7 Ιανουαρίου 2015
Δημοσίευση19:28

Tivictim: Η αεράτη Σπυροπούλου, ο Γρηγόρης, οι βουβοί συνεργάτες και το κοινό τους μένος για Γκολεμά!

Μια συνέντευξη – παρωδία της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου στα τηλεοπτικά «Καρντάσιανς».

Δημοσίευση 19:28’
αρθρο-newpost

Μια συνέντευξη – παρωδία της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου στα τηλεοπτικά «Καρντάσιανς».

Από την Αλεξάνδρα Τσόλκα
 
Η εκπομπάρχισσα Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, γέννημα ενός μέσου συνυφασμένου με το πρόσκαιρο και το πρόχειρο, τάχα του ψυχαγωγικού τομέα, με αδιευκρίνιστες τις αξίες του και τα κριτήριά του, αποφάσισε να εμφανιστεί στο πλατό των Αρναούτογλου –Μπεκατώρου – Σταρόβα για να καταθέσει, βαρύγδουπα, τις προβλέψιμες κοινοτυπίες και φιλοφρονήσεις με τους οικοδεσπότες της. Με ένα φόρεμα κατάλληλο για τις δεύτερες εμφανίσεις με τα χαμηλωμένα μικρόφωνα, στα ξενυχτάδικα της εθνικής, που όσο πιο κοντό, τόσο και πιο θελκτική η καλλιτεχνική προσωπικότητα και ένα ανεκδιήγητο ζευγάρι παπούτσια, φτιαγμένα από κάποιον που μισεί τα γυναικεία άκρα και επιθυμεί να βλέπει γυναίκες να περιπατάνε σαν ξυλοπόδαροι στο τσίρκο, μπήκε δυναμικά στο πλατό με ύφος τουλάχιστον της γυναίκας του Κλούνεϊ που παντρεύτηκε τον καλό γαμπρό και κέρδισε και όλες τις δίκες!
 
Πρόσωπο, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, που έχει πυροδοτήσει, όσα λίγα, πλήθος αρνητικών δημοσιευμάτων, σαρκαστικών και απορριπτικών κριτικών και φημών για συμπεριφορές απαράδεκτες στους συνεργάτες αλλά και για την υπαιτιότητας στο πλήθος παραιτήσεων, αναχωρήσεων και απολύσεων που έγιναν στην εκπομπή της ή με αυτήν αφορμή, ήταν ένα πρόσωπο αν μη τι άλλο, εντυπωσιακό για συνέντευξη. Ο οικοδεσπότης της, Γρηγόρης Αρναούτογλου εκτός από το καλωσόρισμα και το ξεπροβόδισμα, δεν άφησε στους συμπαρουσίαστές του χώρο, να ρωτήσουν τίποτα, αποδεικνύοντας πια, περίτρανα, όπως από πέρυσι είχε αφήσει να φανεί, πως δεν είναι ομαδικός παίχτης, δεν εντάσσεται σε ομάδες, όπου δεν είναι ο αρχηγός και δεν αντιλαμβάνεται πως οι τηλεοπτικές εποχές δεν ευνοούν τα σταριλίκια. Στη δε συνέντευξη με την Σπυροπούλου ήταν επιεικώς αδιάφορος. Ανουσιότητες, ακκισμοί και ερωτήσεις – πατήματα για να πει η νεαρή εκπομπάρχισσα όσα είχε αποφασίσει από πριν, τα οποία πια τα απαγγέλει με τονισμούς καλοπαιγμένης κασέτας.
 
Τα βουβά πρόσωπα της ιλαροτραγωδίας Μπεκατώρου και Σταρόβας, έπιαναν τις θέσεις στον καναπέ, όπου η Σπυροπούλου – Εβίτα Περόν, θιγμένη πια από κακά δημοσιεύματα και φήμες, είχε διάθεση μαχητική να μας βάλει όλους στη θέση μας και να μας δώσει και ένα καλό μάθημα, που ξεσηκώνουμε το κοινό με τα ψέματα που γράφουμε και ούτε κατά λάθος στο ζάπινγκ δεν βρίσκει θεατή τα Σαββατοκύριακα! Όποιο ίχνος σεμνότητας, ταπεινότητας, αμφιβολίας ότι κάτι μπορεί να μην κάνει και η ίδια καλά, ήταν απλώς ανύπαρκτο! Καμία υπόνοια, έστω, για διάθεση αυτοκριτικής, έγνοιας για τα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης και την ποιότητα της εκπομπής, δεν υπήρχε…
 
Μόνο φτιασιδωμένη αυταρέσκεια, υπεροψία, αλαζονεία, επιθετικότητα, πόζα και πλασάρισμα καλού προφίλ στον φακό! Το ότι κοτζάμ Χατζηνικολάου, Στάη, Κορομηλά όταν επιχειρούν κάτι νέο ή δουλεύουν τις εκπομπές τους και αμφιβολίες έχουν και ταπεινότητα απέναντι στο απρόβλεπτο, το άκαιρο, τη κακιά στιγμή, είναι ψηλά γράμματα για την Σπυροπούλου, η οποία αν και της φιλοσοφικής δεν λαμβάνει υπόψιν της, το απόφθεγμα του Πιττακού του Μυτιληναίου, ο οποίος δεν αναφέρονταν βέβαια στους τηλεστάρ, αλλά φιλόδοξοι νάρκισσοι πάντα υπήρχαν, πως «Με την όψιν καλλωπίζου, αλλ’ εν τοις επιτηδεύμασιν ίσθι καλός», δηλαδή «να φροντίζεις την εμφάνισή σου, αλλά προπαντός να είσαι καλός στη δουλειά σου».
 
 Ο κατώτερος του εαυτού του και μη έχοντας καμία αίσθηση της ομάδας -τα πάμε- Γρηγόρης Αρναούτογλου, βρήκε το δίκιο της Σπυροπούλου βουνό, ειδικά όταν εκείνη άρχισε να παραπονείται με καταγγελτικό ύφος και αιχμές για όλα τα δημοσιεύματα που την αφορούν, με μια βεβαιότητα πως την πολεμούν όλοι, την πολεμούν και οι πόλεμοι, για την Ντέπυ Γκολεμά. «Πήγαινα για γύρισμα, γιατί κάνω διάφορα εξωτερικά και είχα και έναν συνεργάτη μου που έχω πάντοτε μαζί μου στα γυρίσματα, τον Άρη τον Λιαπάτη, που έχει απολυθεί, αλλά είναι ακόμη στην εκπομπή – δεν ξέρω γιατί, τελοσπάντων» είπε η εκπομπάρχισσα Κωνσταντίνα, που δεν ευθύνεται για καμία απόλυση, απομάκρυνση, παραίτηση -τα πάμε- αλλά ο κακός Τύπος την μπλέκει, «και πήγαινα στο Κολωνάκι στη φωτογράφο, την Καλλιόπη που κυκλοφόρησε τώρα και το καινούργιο της βιβλίο, με τις υπέροχες αυτές φωτογραφίες και ήταν η μέρα που στο κέντρο γίνονταν αυτές οι διαδηλώσεις και είμαστε μιάμιση ώρα μποτιλιαρισμένοι…
 
… Εν πάση περιπτώσει καταφέρνουμε και μπαίνουμε μέσα από το Κολωνάκι, κάνουμε τον γύρο, δεν δέχεται κανένα πάρκινγκ εκεί γιατί είναι όλα πηγμένα και είμαστε στην Πατριάρχου Ιωακείμ που δεν “πηγαίνει” με τίποτα από την κίνηση! Και έχει ο Άρης ανοιχτό το παράθυρό του και ακούμε από πίσω μας να κορνάρει συνέχεια και να βρίζει μία γυναίκα! Εγώ πάταγα αλάρμ, έβλεπα ότι δεν μπορώ να το παρκάρω κι αυτή να βρίζει πάρα πολύ άσχημα, αλλά δεν καταλάβαινα αν ήταν άντρας ή γυναίκα… Τελικά βρίσκω πάρκινγκ, ρωτάω τον καταστηματάρχη αν μπορώ να το παρκάρω, το βάζω και κατεβάζω επιτέλους το παράθυρο για να δω ποιος είναι αυτός ο άνθρωπος που τον έχω εκνευρίσει τόσο πολύ και πραγματικά ήθελα να του ζητήσω και συγγνώμη. Δηλαδή, τι συμβαίνει; Και κατεβάζω το παράθυρο και βλέπω την κα Γκολεμά, η οποία κυριολεκτικά πάγωσε μόλις είδε το πρόσωπό μου και της λέω «μα γιατί το κάνετε αυτό; Δεν φτάνει που γράφετε ανακρίβειες! Βρίζετε κιόλας;». Μου κουνάει το κεφάλι, δεν μου απάντησε τίποτα και σηκώθηκε και έφυγε, αλλά πραγματικά με τον Άρη είχαμε μείνει σοκαρισμένοι, γιατί αυτά που έλεγε νομίζω δεν αρμόζουν σε κανέναν άνθρωπο! Και ούτε έκλεισα τον δρόμο. Τέλοσπαντων, ό,τι έγινε – έγινε!».
 
Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, πολύ την συμπόνεσε και εδώ μόνο, έπαιξε ομαδικά! Το ότι σου έχει γράψει δηλαδή κάποιος κάτι για την εκπομπή, είναι αιτία πολέμου, διότι πως τόλμησαν να κρίνουν τους γαλαζοαίματους του γένους; Και έβριζε οδηγός στην Αθήνα, όπως «δεν αρμόζει σε κανέναν άνθρωπο»; Ανήκουστο! Εμείς όταν οδηγούμε και όσοι συναντούμε στα φανάρια, την Σύνοψη ψέλνουν!
 
Συμπεράσματα; α) Ατυχής συνάντηση, β) κατ’ ευφημισμόν συνεντεύξεις βαφτίζονται οι ανταλλαγές φιλοφρονήσεων, γ) εχθρός είναι ο κριτικός και το κοινό που δεν καταλαβαίνει, δ) κάποιοι παραμένουν αδιόρθωτοι και ενώ το καράβι βουλιάζει αύτανδρο συνεχίζουν να γαργαλιούνται και να πουδράρονται στις σάλες χορού, ε) αντί να ευχαριστούν τον καλό Θεούλη, την καλή τους μοίρα, την συγκυρία, τις γνωριμίες ή ξέρω εγώ τι, που έχουν δουλειά η οποία αμείβεται παχυλά και κάποτε τα πήραν και «χοντρά», κάθονται και κλαίγονται και κάνουν και τους εαυτούς του επίκεντρο του κόσμου. Ενός κόσμου γύρω τους, που -ναι- βρίζει στα φανάρια και που ναι- βουλιάζει στην απελπισία, κρυώνει, αργοπεθαίνει, συνθλίβεται σε καθημερινά αδιέξοδα και αδιαφορεί για τα κακομαθημένα, εξωτικά πλάσματα ενός γυάλινου τετράγωνου κουτιού…  σαν ενυδρείο…