«50 Αποχρώσεις του Γκρι» ή πολύς θόρυβος για το τίποτα!

«50 Αποχρώσεις του Γκρι» ή πολύς θόρυβος για το τίποτα!

Aπό τη Φανή Πλατσατούρα

Τα διεθνή Μέσα μίλησαν για «ένα mainstream κινηματογραφικό φαινόμενο», τα ελληνικά άρχισαν το πουσάρισμα τουλάχιστον έξι μήνες πριν η ταινία προβληθεί στους κινηματογράφους. Και το βιβλίο της Ε.Λ. Τζέιμς, στο οποίο βασίστηκε ολόκληρη η κινηματογραφική ιστορία, έγινε best seller και καυτό θέμα συζήτησης σχεδόν από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του. 

Η... βιτσιόζικη ταινία που αυτή τη στιγμή παίζεται στις ελληνικές αίθουσες, σημειώνοντας ήδη πρωτοφανές ρεκόρ εισιτηρίων, δεν είναι τίποτα άλλο από μια συνηθισμένη στα παραμύθια ιστορία έρωτα αναμεμειγμένη με μικρές δόσεις σαδομαζοχισμού, προκειμένου να γαργαλίσει την «ηθική» των θεατών και να ξυπνήσει -ανεπιτυχώς- άγρια σεξουαλικά ένστικα.

Τίποτα το ιδιαίτερα καινοτόμο ή προκλητικό δεν παρουσιάζεται ουσιαστικά στην οθόνη μας, αποδεικνύοντας απλά για ακόμη μια φορά ότι τα ΜΜΕ έχουν τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο. Αρκεί ένα έξυπνο πλασάρισμα για να είναι ήδη sold out οι προβολές και να τρέχουν εκστασιασμένοι οι θεατές να βρουν εισιτήρια και να σχηματίζουν ουρές στα εκδοτήρια αλλά και στα καταστήματα με την ένδειξη «προπώληση εισιτηρίων για τις 50 Αποχρώσεις του Γκρι».

Η ταινία διαρκεί συνολικά 125 λεπτά με άνευρες πρωταγωνιστικές ερμηνείες και υποτονική πλοκή, παρουσιάζοντας το σαν άρλεκιν ειδύλλιο μεταξύ μιας παρθένας φοιτήτριας (την έλεγες απλά και «μεγαλοκοπέλα») και ενός δισεκατομμυριούχου επιχειρηματία ο οποίος όμως, έχει ιδιαίτερα γούστα στο κρεβάτι. Οι σκηνές ωμού έρωτα, s/m παιχνιδιών και σεξουαλικών ρόλων (εντολέας - υποτακτική) αρχίζουν από το 50ο λεπτό της ταινίας δίχως όμως, να σοκάρουν με το γυμνό στοιχείο τους (ουσιαστικά φαίνεται μόνο το στήθος της πρωταγωνίστριας και μια υποψία από οπίσθια), ούτε με τη φαντασία τους. (οι χειροπέδες και τα μαστίγια είναι η δήθεν kinky πρωτοπορία).

Αν η εν λόγω ταινία δεν είχε πλασαριστεί ως «αριστούργημα» από τα Μέσα ίσως και να την χαρακτηρίζαμε από εύπεπτη έως και απλά διασκεδαστική. Ο πήχης των προσδοκιών όμως, ανέβηκε εξαρχής ψηλά λόγω των διθυραμβικών άρθρων και σχολίων που γράφτηκαν από κριτικούς κινηματογράφου, δημοσιογράφους και στερημένους θεατές. Αποτέλεσμα; Να τρέξουμε στις κλειστοφοβικές αίθουσες για να βγούμε μετά από δύο ώρες, μονολογώντας το κλασικό «πολύ θόρυβος για το τίποτα»...

Για την ιστορία:

*** Η τριλογία της Ε.Λ. Τζέιμς­ έχει ήδη πουλήσει πάνω από 100 εκατομμύρια αντίτυπα σε όλο τον κόσμο, ενώ στην Ελλάδα υπολογίζεται ότι έχουν ξεπεράσει τα 340.000.

*** Το online trailer της ταινίας παρακολούθησαν 100 εκατ. θεατές μέσα στο 2014.

*** Έχουν ήδη πουληθεί περί τα 2,8 εκατομμύρια εισιτήρια σε όλον τον κόσμο.

*** Στην Ελλάδα, 5.000 εισιτήρια διατέθηκαν μόνο τις πέντε πρώτες ημέρες από την έναρξη της ημερομηνίας προπώλησης.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο