Πόσο σέξι μπορεί να είναι μία διαφήμιση με τη Beyonce; Πολύ.

Και αν μάλιστα έχει θέμα το πρώτο της άρωμα, που ονομάζεται «Heat», τότε σίγουρα το θερμόμετρο ανεβαίνει. Ωστόσο, για τα δεδομένα της βρετανικής εποπτικής αρχής διαφημίσεων το συγκεκριμένο σποτ μάλλον χτύπησε κόκκινο, αφού απαγόρευσε την προβολή της πριν τις 19:30, θεωρώντας ότι είναι πολύ προκλητική για να τη βλέπουν τα παιδιά!

Η απαγόρευση θεωρήθηκε μάλλον υπερβολική από την κοινή γνώμη της Βρετανίας, όμως η αρμόδια αρχή επιμένει ότι η διαφήμιση του «Heat», στην οποία η Beyonce εμφανίζεται με ένα υπέροχο απλό λιτό φόρεμα σε φλογερό κόκκινο χρώμα, είναι πιο καυτή από όσο μπορεί να αντέξει η βρετανική τηλεόραση τις απογευματινές ώρες, επειδή δείχνει το στήθος της περισσότερο από όσο… προβλέπεται.

«Οι κινήσεις του σώματος της Beyonce και τα παρατεταμένα κοντινά της κάμερας στο στήθος της, δημιουργούν μια σεξουαλικά προκλητική διαφήμιση, η οποία είναι ακατάλληλη για μικρά παιδιά», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, η οποία αν και σαφής, δεν έχει πείσει πολλούς ότι αποτελεί κακό παράδειγμα για τα παιδιά ή έστω πιο κακό από ό,τι πολλές από αυτές που προβάλλονται στη Βρετανία σήμερα.