Κορίτσια επιβληθείτε! Η Ρούλα έχασε 10 κιλά σε 2 βδομάδες - Δείτε πώς!

Κορίτσια επιβληθείτε! Η Ρούλα έχασε 10 κιλά σε 2 βδομάδες - Δείτε πώς!

Αγνώριστη έχει γίνει η Ρούλα Κορομηλά, η οποία μέσα σε δυο βδομάδες, κατάφερε να χάσει δέκα ολόκληρα κιλά!

Η παρουσιάστρια έχει συμφωνήσει συνεργασία με το Epsilon και για να έχει την εμφάνιση που θέλει, τόλμησε και το έκανε!

Σύμφωνα με το Λοιπόν, η παρουσιάστρια ξεκίνησε την δίαιτα του αστροναύτη – γνωστή ως η δίαιτα της NASA – η οποία έκανε θραύση τη δεκαετία του ’80 και τους τελευταίους μήνες έχει γίνει μόδα στο Hollywood με ορισμένες αλλαγές. Η δίαιτα αυτή επιτρέπει πολλές πρωτεΐνες και απαγορεύει όλα τα γαλακτοκομικά.

 

Το πρωινό καθημερινά περιλαμβάνει:

2 αβγά με 2 φέτες ψωμί ή φρυγανιές ολικής άλεσης και 1 πορτοκάλι ή φρέσκο χυμό πορτοκάλι. Οι καφέδες, το τσάι και τα αφεψήματα βοτάνων επιτρέπονται χωρίς περιορισμό.

 

Δευτέρα:

Μεσημέρι: 1 σαλάτα λαχανικών χωρίς λάδι και 3 αβγά.

Βραδινό: 1 μερίδα κρέας χοιρινό χωρίς λίπος, 1 σαλάτα λαχανικών χωρίς λάδι

 

Τρίτη:

Μεσημέρι: 1 στήθος κοτόπουλου στη σχάρα και 1 μερίδα πράσινη σαλάτα

Βραδινό: 7 φέτες ζαμπόν, κοτόπουλο που μπορεί να έχει μείνει από το μεσημέρι

 

Τετάρτη:

Μεσημέρι: 1 μεγάλη σαλάτα με λαχανικά της αρεσκείας σας και 1 τοστ με γαλοπούλα μόνο

Βραδινό: 1 ομελέτα με 2 αβγά, 5 φέτες ζαμπόν και 1 μεγάλη σαλάτα χωρίς λάδι

 

Πέμπτη:

Μεσημέρι: 1 σαλάτα τριμμένο καρότο, 1 βραστό αβγό και 7 φέτες γαλοπούλα

Βραδινό: Λαχανικά ωμά ή βραστά και κρέας μοσχαρίσιο

 

Παρασκευή:

Μεσημέρι: Σαλάτα με καρότα, ντομάτες, αγγούρια, λάχανο και 1 μερίδα κοτόπουλο

Βραδινό: 1 μερίδα κρέας ψημένο στη σχάρα

 

Σάββατο:

Μεσημέρι: Ημέρα αποτοξίνωσης: Μόνο φρούτα

 

Κυριακή:

Μεσημέρι: 1 μερίδα κρέας μοσχαρίσιο και σαλάτα.

Βραδινό: 1 ομελέτα με 2 αβγά, 1 τοστ με γαλοπούλα και 1 πορτοκάλι

 

 

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο