H απάντηση του Down Town στην Τάνια Τσανακλίδου

H απάντηση του Down Town στην Τάνια Τσανακλίδου

Οι αντιδράσεις για το πολυσυζητημένο εξώφυλλο του Down Town, όπου εννέα διάσημοι Έλληνες φωτογραφήθηκαν ντυμένοι πρόσφυγες, ήταν πολλές και ποικίλες.

Δημόσια μάλιστα αντέδρασε έντονα η Τάνια Τσανακλίδου.

Επειδή όμως τα μηνύματα και οι επιθέσεις για το εξώφυλλο αυτό συνεχίστηκαν, η ομάδα του εβδομαδιαίου περιοδικού έβγαλε ανακοίνωση μέσα από την επίσημη σελίδα της στο facebook. Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στην προσβλητική δήλωση της Τάνιας Τσανακλίδου

«Είναι τουλάχιστον παράξενο ότι το θετικό μήνυμα του περιοδικού φάνηκε να παρανοείται από κάποιους σε τόσο απόλυτο βαθμό. Είναι διπλά παράξενο ότι ενώ το πρωί της Πέμπτης που το περιοδικό κυκλοφόρησε στα περίπτερα, τα μηνύματα στα Μedia ήταν θετικά παρουσιάζοντας το εξώφυλλο ως μια «καλή είδηση», το μεσημέρι κύκλοι στο διαδίκτυο ξεκίνησαν μια άνευ προηγουμένου επίθεση στην ομάδα του περιοδικού, που έφτασε ακόμη και σε απειλές».

Είναι επίσης παράξενο ότι η μία εκ των εικονιζόμενων στο εξώφυλλο, η Τάνια Τσανακλίδου –προφανώς όταν ανακάλυψε ότι μεγάλη μερίδα των θαυμαστών της αντέδρασε με σχόλια– έκανε μια προσβλητική δήλωση στα social media για το περιοδικό και σε τηλεφωνική συνομιλία που είχαμε μαζί της, όταν τη ρωτήσαμε για ποιο λόγο μας επιτίθεται, μας είπε ότι «αν θέλαμε να βοηθήσουμε έπρεπε να πάμε στην Ειδομένη». Όταν της εξηγήσαμε ότι «έχουμε πάει στην Ειδομένη και έχουμε 12 σελίδες αφιέρωμα στο ίδιο τεύχος και μάλιστα υπάρχει και τίτλος στο εξώφυλλο», μας απάντησε: «Αλήθεια; Δεν έχω διαβάσει ακόμη το περιοδικό!»

«Όλοι οι φωτογραφιζόμενοι γνώριζαν ακριβώς ποιο είναι το concept της φωτογράφισης και πώς άλλωστε θα μπορούσε να κρυφτεί, όταν στο πλατό της φωτογράφισης υπήρχαν τα συμβολικά σωσίβια.
Όλοι γνώριζαν ποιος είναι ο σκοπός της φωτογράφισης και οι προθέσεις του περιοδικού.
Το μήνυμα του περιοδικού ήταν και είναι ξεκάθαρο. Θα βοηθάμε αυτούς που μας χρειάζονται με όποιον τρόπο μπορούμε, ακολουθώντας τις αρχές και την καρδιά μας, χρησιμοποιώντας τα μέσα που ακόμα και το «lifestyle» μας δίνει. Τη δύναμη της εικόνας και των διάσημων ανθρώπων από κάθε χώρο. Δεν υπάρχει ούτε καλλιτεχνικό ούτε εμπορικό κριτήριο στην αγάπη για τον συνάνθρωπο και είναι καιρός πια να βάλουμε τέλος στο κλισέ που χωρίζει τους ανθρώπους σ’ αυτούς που δικαιούνται και σ’ αυτούς που δεν δικαιούνται να προσφέρουν».

Δείτε ολόκληρη την ανακοίνωση παρακάτω...

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο