current views are: 20

18 Αυγούστου 2017
Δημοσίευση19:08

Η Ζωή Λάσκαρη ήταν το «Crazy girl» του ελληνικού κινηματογράφου αλλά και της ζωής

Μία από τις πλέον αξέχαστες στιγμές της αγαπημένης ηθοποιού, Ζωής Λάσκαρη στον ελληνικό κινηματογράφο ήταν το “Crazy Girl” που τραγούδησε με τη φωνή της Νέλλης Μάνου.

Δημοσίευση 19:08’

Μία από τις πλέον αξέχαστες στιγμές της αγαπημένης ηθοποιού, Ζωής Λάσκαρη στον ελληνικό κινηματογράφο ήταν το “Crazy Girl” που τραγούδησε με τη φωνή της Νέλλης Μάνου.

Η Ζωή Λάσκαρη ήταν μία από τις τελευταίες πρωταγωνίστριες της «χρυσής εποχής» του ελληνικού κινηματογράφου. 

Μια «μεγάλη κυρία» του θεάτρου με έντονη προσωπικότητα που άφησε την τελευταία της πνοή, το πρωί της Παρασκευής, στο σπίτι της στο Πόρτο Ράφτη. 

Ο θάνατος της μεγάλης πρωταγωνίστριας του ελληνικού κινηματογράφου βύθισε στο πένθος τους οικείους της αλλά και τον καλλιτεχνικό κόσμο της χώρας.

Πάντα μπροστά από την εποχή της. Μία σπάνια ομορφιά με χαρισματικό κορμί που αναδείχτηκε στο έπακρο μέσα από τα μιούζικαλ της εποχής.

Όλα ξεκίνησαν όταν μία μέρα αποφάσισε να πάει στα καλλιστεία. Μάλιστα δεν πήγε με το όνομά της, αλλά με το ψευδώνυμο «Αμαρυλλίς». O τίτλος της Σταρ Ελλάς ήταν η αφορμή ώστε ο Γιάννης Δαλιανίδης να κάνει την πρώτη του συνεργασία στην ταινία «Ο Κατήφορος» το 1961. 

Η τεράστια επιτυχία της ταινίας έκανε την Λάσκαρη μία από τις μεγαλύτερες σταρ της εποχής.

Ηταν πλέον η μόνιμη πρωταγωνίστρια του ελληνικού κινηματογράφου, υπογράφoντας αποκλειστικό συμβόλαιο με τη σημαντικότερη ελληνική εταιρία παραγωγής, τη Φίνος Φιλμ. 

Ο Φιλοποίμην Φίνος επέλεξε να μην κρατήσει το πραγματικό της επίθετο, προκειμένου να μη γίνεται σύγχυση με την πρώτη της εξαδέλφη Ζωή Κουρούκλη, η οποία ήταν ήδη γνωστή τραγουδίστρια.

Το επίθετο Λάσκαρη επέλεξε ο Γιάννης Δαλιανίδης από την ονομασία ενός Ιταλού.

Μία από τις πλέον αξέχαστες στιγμές της αγαπημένης ηθοποιού, Ζωής Λάσκαρη στον ελληνικό κινηματογράφο ήταν το “Crazy Girl” που τραγούδησε με τη φωνή της Νέλλης Μάνου.

Στο ρόλο της έκανε ένα πλουσιοκόριτσο, που τραγουδά μοντέρνα τραγούδια κόντρα στο λαϊκό περιβάλλον των νυχτερινών κέντρων της εποχής.

Η ταινία ήταν το πρώτο λαϊκό μιούζικαλ του Γιάννη Δαλιανίδη, μετά από μια σειρά «ευρωπαϊκών» μουσικών ταινιών που διαπραγματεύεται την κόντρα λαϊκών και μοντέρνων, με νικητή τον έρωτα.

Η εμφάνιση της στις Κάννες προκαλεί αίσθηση

Δυναμική και μοιραία αποτελούσε το κρυφό απωθημένο πολλών αντρών. 

Πολλές οι επιτυχίες στις οποίες πρωταγωνίστησε όπως «Μερικοί το προτιμούν κρύο», «Νόμος 4000», «Κορίτσια για φίλημα», «Στεφανία», «Μια κυρία στα μπουζούκια», «Οι θαλασσιές οι χάντρες».

Η τελευταία ταινία στάθηκε αφορμή για να πάει στις Κάννες στο κινηματογραφικό φεστιβάλ, άνοιξη του 1967, και να τους αφήσει όλους άφωνους με το διχτυωτό, αποκαλυπτικό της φόρεμα.  

Η εμφάνιση της Ελληνίδας καλλονής προκαλεί αίσθηση και η ταινία βγαίνει στις διεθνείς αγορές. 
Ωστόσο, οι διάλογοι ήταν ντουμπλαρισμένοι στα γαλλικά.


σχετικα αρθρα