Η Ελένη Πετρουλάκη ξέρει ότι η σωστή διατροφή και η καλή γυμναστική δεν είναι θέμα χρημάτων, αλλά απόφασης. Και είναι το πιο σημαντικό δώρο που μπορούμε να κάνουμε στον εαυτό μας. Τα μυστικά της διατροφής

«Σε γενικές γραμμές, πρέπει να παίρνουμε από όλες τις κατηγορίες τροφών και από λίγο. Παράλληλα να έχουμε συνέπεια σε αυτό που κάνουμε: δεν πρέπει να ξεκινάμε μία εβδομάδα και μετά να τα παρατάμε, επειδή απλώς “κουραστήκαμε”! Οφείλουμε επίσης να ξέρουμε ότι το πρώτο 20ήμερο μπορεί να μην δούμε κάποια αισθητή διαφορά. Δεν πρέπει να απογοητευτούμε, αλλά να συνεχίσουμε. Ειδικότερα: το πρωί θέλουμε ενέργεια, επομένως χρειαζόμαστε δημητριακά  ή φρυγανιά ολικής αλέσεως, μαζί με το γάλα μας -χαμηλών λιπαρών- που είναι απαραίτητο για το ασβέστιο. Για δεκατιανό, χρειαζόμαστε ένα φρούτο ή μία μπάρα δημητριακών, το μεσημέρι χρειαζόμαστε ψητό κρέας ή βραστά λαχανικά, το απόγευμα ένα γιαουρτάκι με χαμηλά λιπαρά, το βράδυ μία σαλάτα ή ένα στεγνό στέικ».
 

Ο μύθος των κιλών

«Σημασία δεν έχουν τα κιλά, αλλά οι πόντοι που χάνουμε στη γυμναστική. Κάποιες γυναίκες λένε “κάνω γυμναστική, αλλά δεν έχω χάσει”. Η ζυγαριά, όμως, είναι ένας μύθος! Πρέπει να παίρνουμε τη μεζούρα και να μετριόμαστε, να μετράμε περιφέρεια στήθους, περιφέρεια μέσης και περιφέρεια γοφών και όχι να κινούμαστε με βάση τη ζυγαριά. Για παράδειγμα, εγώ είμαι 62 κιλά- με ύψος 1.74- και φοράω το ίδιο νούμερο παντελόνι με μία κοπέλα που είναι 52 κιλά,  γιατί απλούστατα οι μυς είναι βαρύτεροι από το λίπος. Η μοναδική φορά που ξέφυγα στη διατροφή μου, ήταν μετά τις γέννες μου, ίσως γιατί κάνω από μικρό παιδί αθλητισμό, από 7 χρόνων».



Πηγή: yupi.gr/People