Απογοητευτικά και ιδαίτερα ανησυχητικά για το μέλλον του Τύπου είναι τα ποσοστά των πωλήσεων που καταγράφηκαν την Πέμπτη, 7 Ιουνίου, στις απογευματινές εφημερίδες. Μια εβδομάδα πριν τις κρίσιμες εκλογές της 17ης Ιουνίου, οι πωλήσεις των καθημερινών εφημερίδων έχουν πάρει την κατιούσα και σημειώνουν περαιτέρω πτώση στα ήδη «πεσμένα» ποσοστά πωλήσεων. Οι αναγνώστες παρά τις πολιτικές εξελίξεις δεν φαίνεται να προτιμούν τα φύλλα των εφημερίδων αφήνoντας τα πρωτοσέλιδα μεγάλων εφημερίδων στα ράφια των περιπτέρων. Μοναδική εξαίρεση η μικρή αύξηση των πωλήσεων της Αυγής.

Οι υπόλοιπες πρωινές καθημερινές εφημερίδες, ανάμεσά τους και η Καθημερινή, σημειώνουν μείωση της τάξης του 2% στην Αθήνα και τον Πειραιά, ενώ συνολικά πωλήθηκαν μόλις 21.058 φύλλα πρωινών εφημερίδων.

Όσον αφορά στα απογευματινά πρωτοσέλιδα, η κατάσταση είναι ακόμα πιο δραματική. Μόλις 48.188 φύλλα απογευματινών εφημερίδων πωλήθηκαν την περασμένη Πέμπτη έναντι 53.300 φύλλων στις 31 Μαίου. Τα Νέα και το Έθνος σημείωσαν σημαντική πτώση, όπως και οι υπόλοιπες εφημερίδες, παρά το πολιτικό ενδιαφέρον των ημερών.

Στην πραγματικότητα, η εν λόγω μαζική πτώση μόνον αναμενόμενη δεν ήταν καθώς οι επιχειρηματίες του Τύπου ανησυχούν για τα ποσοστά που θα συγκεντρώσουν οι εφημερίδες μετά τις εκλογές και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, που θεωρείται «νεκρό» ειδησεογραφικά.

Αν λοιπόν οι πωλήσεις στον Τύπο πέφτουν τόσο εν μέσω προεκλογικής περιόδου, τότε τί θα συμβεί όταν φτάσει το καλοκαίρι, είναι το εύλογο ερώτημα που ταλανίζει τον χώρο των ΜΜΕ. 

Διαβάστε αναλυτικά τις πωλήσεις σε Αθήνα- Πειραιά ΕΔΩ