Xάκερ «επιτέθηκαν« στην ιστοσελίδα του πρακτορείου ειδήσεων Reuters την Παρασκευή και δημοσίευσαν «κατασκευασμένες» ειδήσεις, μεταξύ των οποίων ήταν και μια υποτιθέμενη συνέντευξη του επικεφαλής των Σύρων εξεγερμένων, όπως ανακοίνωσε το πρακτορείο. «Παραβιάστηκε η πλατφόρμα των ιστολογίων μας και κατασκευασμένα άρθρα αποδόθηκαν σε δημοσιογράφους του Ρόιτερς», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Τόμσον Ρόϊτερς.

Μία δημοσίευση επικαλούταν συγκεκριμένα τον διοικητή του Ελεύθερου Συριακού Στρατού Ριάντ αλ Ασάαντ, ο οποίος λοπως αναφερόταν, φέρεται να δήλωσε ότι οι εξεγερμένοι αποσύρονται από το Χαλέπι έπειτα από συγκρούσεις που σημειώθηκαν στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Συρίας.

Το Reuters υπογραμμίζει ότι ποτέ δεν πήρε συνέντευξη από τον αλ Ασάαντ και την κατέβασε από τον ιστότοπό του, πληροφορία την οποία επιβεβαίωσε και ο Ελεύθερος Συριακός Στρατός,ενω κατηγόρησε το καθεστώς του σύρου προέδρου Μπασάρ αλ Άσαντ ότι ευθύνεται για την κυβερνοεπίθεση.
TAGS