Υποχώρηση εσόδων στο επίπεδο περίπου της πτώσης της διαφημιστικής δαπάνης στην τηλεόραση κατά το πρώτο εξάμηνο του 2012, σημείωσε η Τηλέτυπος (Mega Channel). Συγκεκριμένα, ενώ η πτώση της διαφημιστικής τηλεοπτικής δαπάνης υποχώρησε κατά 17,5%, τα έσοδα της Τηλέτυπος μειώθηκαν κατά 18%, από τα 58,7 στα 47,8 εκατ. ευρώ . Η εισηγμένη παράλληλα περιόρισε το κόστος των πωλήσεών της κατά 6,8% και τα έξοδα διοικητικής της λειτουργίας κατά 17,5%. Τα αποτελέσματα προ φόρων και τόκων (EBIT) ήταν αρνητικά (-2,44 εκατ. ευρώ), όπως επίσης και τα καθαρά αποτελέσματα (-8,7 εκατ. έναντι -1,7 εκατ. ευρώ). Το μερίδιο τηλεθέασης εκτιμήθηκε στο 22,4%. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, οι προοπτικές για το 2012 εμφανίζονται δυσμενείς, χωρίς να είναι δυνατή η εκτίμηση της ετήσιας διαφημιστικής συρρίκνωσης.

Ο ορκωτός ελεγκτής κάνει λόγο για σημαντική ένδειξη αδυναμίας συνέχισης της δραστηριότητας της εταιρείας, κάνοντας αναφορά και στο σχέδιο αντιμετώπισης του ζητήματος από τη διοίκηση. Το πρώτο σκέλος αυτής της αντιμετώπισης ολοκληρώθηκε με την πλήρη κάλυψη της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου που υλοποιήθηκε μέσα στον Αύγουστο.

Πηγή: euro2day.gr