Ένα έγγραφο της διεύθυνσης της ΕΡΤ προς το υπουργείο Οικονομικών με ημερομηνία 27 Μαΐου 2013 σύμφωνα με το οποίο η δημόσια ραδιοτηλεόραση ήταν κερδοφόρα το πρώτο τρίμηνο του έτους αποκαλύπτει στην ηλεκτρονική της ιστοσελίδα η γαλλική εφημερίδα L΄ Humanite.

Σύμφωνα με την εφημερίδα τα επιχειρήματα για το κλείσιμο της ΕΡΤ καταρρέουν το ένα μετά το άλλο και επισημαίνει ότι το λουκέτο δεν δικαιολογείται.

Το έγγραφο που δημοσιεύει η γαλλική εφημερίδα φέρει την υπογραφή του γενικού διευθυντή των οικονομικών υπηρεσιών της ΕΡΤ και απευθύνεται στο υπουργείο Οικονομικών, τη διεύθυνση ΔΕΚΟ και το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.

Όπως προκύπτει από το έγγραφο το πρώτο τρίμηνο του έτους η ΕΡΤ κατέγραψε κέρδη της τάξης των 40.967.740 ευρώ.

 
TAGS