Η συνεχής πτώση στη διαφημιστική δαπάνη που ξεκίνησε από το 2009 φαίνεται πως φέτος κάπου ισορροπεί σημείωσε σήμερα ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδας (ΣΔΕ), κ. Γρ. Αντωνιάδης. Οπως ανέφερε φέτος αυξάνεται η διαφήμιση στο Ιντερνετ, η διαφήμιση στην τηλεόραση μένει στα ίδια επίπεδα, και είναι πτωτική λίγο στον τύπο και περισσότερο στο ραδιόφωνο.«»

Ευελπιστούμε πως έχουμε πιάσει τον πάτο, σημείωσε ο κ. Γρ. Αντωνιάδης, έτσι τουλάχιστον φαίνεται με βάση την πορεία της καταναλωτικής συμπεριφοράς και της ψυχολογίας. Οπως τόνισε τα προϊόντα ζουν από την επικοινωνία αλλά όμως η προϋπολογισμοί τους είναι ανάλογοι της πορείας της καταναλωτικής συμπεριφοράς και της οικονομίας.

Το θετικό είναι, ανέφερε, ότι η ψυχολογία του καταναλωτή έχει αλλάξει, αφού φαίνεται πως γίνεται μια πιο ήπια διαχείριση της δύσκολης οικονομικής κατάστασης, με αποτέλεσμα να μην προκαλείται φόβος και πανικός στον καταναλωτή. Η ψυχολογία, εξήγησε καθορίζει την καταναλωτική συμπεριφορά σε μεγαλύτερο βαθμό από το διαθέσιμο εισόδημα, όπως έχει αποδειχθεί.

Ανέφερε  χαρακτηριστικά πώς υπάρχουν μετρήσεις που αποδεικνύουν ότι όταν τα δελτία ειδήσεων είναι ιδιαίτερα ανησυχητικά προκαλούν πτώσεις στις πωλήσεις των σουπερμάρκετ μέχρι και 20%

Μ.Πρωτ.