Την πώληση δύο επαρχιακών εφημερίδων, της Hamburger Abendblatt και της Berliner Morgenpost και μαζί τηλεοπτικών και γυναικείων περιοδικών, ανακοίνωσε σήμερα ο μεγαλύτερος εκδοτικός όμιλος της Γερμανίας Axel Springer (Bild, Die Welt κ.ά.).

Οι εφημερίδες πωλήθηκαν στον ανταγωνιστικό όμιλο Funke Mediengruppe (πρώην WAZ) έναντι 920 εκατομμυρίων ευρώ, προκειμένου, σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση, ο Axel Springer να στραφεί περισσότερο σε διαδικτυακές υπηρεσίες ενημέρωσης.

«Η απόφαση να αποχωριστούμε κάποιες από τις εταιρείες μας με την πλέον μακρά παράδοση στον όμιλό μας δεν ήταν εύκολη», δήλωσε ο επικεφαλής του ομίλου, Ματίας Ντέπφνερ και επισήμανε ότι στρατηγικός στόχος είναι τώρα η ψηφιακή ενημέρωση, με κύριους πυλώνες τις δύο μεγάλες εφημερίδες, Bild και Die Welt.

Στο μεταξύ η μεταβίβαση των εταιρειών αναμένεται να ολοκληρωθεί την 1η Ιανουαρίου 2014 και αφού εγκριθεί από την αρμόδια γερμανική υπηρεσία. Η πώληση πάντως προκάλεσε την ανησυχία των δημοσιογραφικών οργανώσεων. Η Γερμανική Ένωση Δημοσιογράφων δήλωσε ότι αντιτίθεται στην μεταβίβαση και εξέφρασε την ανησυχία της για το ενδεχόμενο οι νέοι ιδιοκτήτες να προβούν σε περικοπές μισθών και θέσεων εργασίας.

«Ανησυχώ βαθιά για τις θέσεις εργασίας στις εν λόγω εφημερίδες και τα περιοδικά», δήλωσε ο Πρόεδρος της Ένωσης Μίχαελ Κόνκεν και πρόσθεσε ότι ο όμιλος Springer εξελίσσεται, περνώντας από καθαρά εκδοτικές δραστηριότητες σε ένα μείγμα ετερογενών δραστηριοτήτων με επίκεντρο το διαδίκτυο.

TAGS