Με περισσή ευκολία η νέα διοίκηση της ΕΤ3, ακολουθώντας αυτή την ΝΕΤ, αποφάσισε να πετάξει όλη τη δουλειά της REDBEE σε σήματα, γραφικά, τρέιλερ κλπ που είχε κοστίσει 1,5 εκ. ευρώ και να τα αντικαταστήσει με νέα -λίγοτερο μπλε- σήματα.

Όπως επισημαίνει στο δελτίο τύπου:

Σύγχρονης και υψηλής αισθητικής είναι η νέα εικόνα της ΕΤ3 με ριζικές αλλαγές που επιμελήθηκε το ανθρώπινο δυναμικό του τρίτου καναλιού της Δημόσιας Τηλεόρασης. Το νέο ‘‘πρόσωπο’’ της ΕΤ3 στηρίζεται στο δίπτυχο: ανανέωση – αποσαφήνιση της ταυτότητάς της.

Οι τηλεθεατές ήδη βλέπουν νέα χρώματα και οπτικά, τρέιλερ και ρακόρ, νέα αρχιτεκτονική στα «παράθυρα» των ειδήσεων και νέας αισθητικής τίτλους και υπότιτλους.