Μείον 26% στις κυκλοφορίες των εφημερίδων το Μάρτιο. Η ύφεση σε συνδυασμό με την εγγενή προβλήματα του Τύπου, στέλνουν τις εφημερίδες στο κενό. Το Μάρτιο του 2011 οι εφημερίδες, έχασαν, κατά μέσο όρο, 385.578 αναγνώστες, πουλώντας, παρά την
ενίσχυση των προσφορών 1.456.087 φύλλα, έναντι 1.8412.665 τον περσινό Μάρτιο. Στο πρώτο 3μηνο του 2011 οι απώλειες μειώνοντας στο 21% με μέσες πωλήσεις 1.486.083 φύλλα (-393.358), έναντι 1.879.441 το αντίστοιχο διάστημα του 2010.

Οι κυριακάτικες έχασαν σε ένα μήνα (Μάρτιος 2011) 183.365 φύλλα, και περιορίστηκαν στα 816.549. Οι πρωινές πολιτικές το Μάρτιο πούλησαν μόλις 31.545 φύλλα (-10.252), με την “Καθημερινή” στην πρώτη θέση με 24.070 φύλλα (-1.956).

Οι απογευματινές υποχώρησαν κατά 12% το Μάρτιο του 2011 με 172.456 φύλλα (-24.621), με τα “Νέα” να πουλάνε 42.538 φύλλα (-9.036) σε όλη την Ελλάδα και το “’Έθνος” 30.002(-3.153). Τα ημερήσια αθλητικά φύλλα έχασαν το 22% της δύναμής του πουλώντας το Μάρτιο 84.979(-23.881) με το “Φως” να βρίσκεται στην πρώτη θέση με 14.071 και τη “SportDay” δεύτερη με 12.504.

Τα αθλητικά φύλλα της Δευτέρας έχασαν 26% της κυκλοφορίας τους με μέσες πωλήσεις 100.024 φύλλα(-35.667), ενώ οι εβδομαδιαίες του στοιχήματος έχασαν 19% με μέσες πωλήσεις 85.722(-20.437).

Οι ημερήσιες οικονομικές περιορίζονται πλέον στα 5.723 φύλλα(-13.17) το Μάρτιο και οι εβδομαδιαίες οικονομικές σε 21.497(-9.973) καταγράφοντας απώλειες 32%. Τέλος, οι λοιπές εβδομαδιαίες εφημερίδες χάνουν το 36% της δύναμής τους με πωλήσεις 137.592 φύλλα (-76.075).




Πηγή: typologies