Σημαντική αύξηση μεριδίου διαφήμισης για τις εφημερίδες, κατά το πρώτο 4μηνο του 2011, δείχνουν τα στοιχεία της διαφημιστικής δαπάνης.
Ειδικότερα, το μερίδιο αγοράς του μέσου ξεπέρασε το 22,4%, έναντι 19,9% στο αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα, ενώ παράλληλα οι εφημερίδες εμφάνισαν τις λιγότερες απώλειες, σε μια περίοδο που η διαφημιστική αγορά γνωρίζει τη χειρότερη κρίση της των τελευταίων 30 χρόνων.

Αύξηση του μεριδίου της, σε πολύ μικρότερο ποσοστό, παρουσίασε και η τηλεόραση, αφού έφτασε στο 34,5%, από 33,8%, ενώ, αντίθετα, τόσο τα περιοδικά όσο και το ραδιόφωνο εμφανίζουν σημαντική κάμψη.

Συγκεκριμένα, το μερίδιο των περιοδικών μειώθηκε, από το 39,5% στο περυσινό τετράμηνο, στο 37,3% φέτος, ενώ του ραδιοφώνου, από το 6,58% πέρυσι, στο 5,67% φέτος.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, το συνολικό ποσό που δαπανήθηκε στα μέσα για διαφήμιση, στο πρώτο τετράμηνο του 2011, διαμορφώθηκε στα 511,66 εκατ. ευρώ, μειωμένο κατά 18,7%, σε σχέση με πέρυσι.

Πρόκειται για εικόνα που οφείλεται στη μεγάλη κάμψη που εμφανίζεται στον περιοδικό Τύπο, κατά 23,25% καθώς και στο ραδιόφωνο κατά 30% και, βέβαια, στην τηλεόραση κατά 17,2%. Στις εφημερίδες, η κάμψη είναι της τάξης του 8,9%.

Αξίζει να αναφερθεί ότι, σε επίπεδο μηνός Απριλίου, η κάμψη στην τηλεόραση, βρίσκεται στο 3,17%, ενώ στις εφημερίδες στο 6,8%. Αντίθετα, έντονα αρνητική είναι η μεταβολή στα περιοδικά κατά 23,6% και στο ραδιόφωνο κατά 20,3%.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr