Αλυσιδωτές αντιδράσεις που μπορούν να οδηγήσουν σε πολύ σημαντικό πρόβλημα προκαλεί στον χώρο της επικοινωνίας η υπόθεση Alter.
Διαστάσεις τσουνάμι μπορεί να πάρει το πρόβλημα που είναι δυνατόν να δημιουργήσει η υπόθεση Αlter στην αγορά επικοινωνίας  και, μάλιστα, σε κάθε επιμέρους τομέα της, καθώς μετά από την αίτηση του σταθμού για την υπαγωγή του στο άρθρο 99 την Παρασκευή, αυτή η εβδομάδα επιφύλασσε μια πολύ δυσάρεστη εξέλιξη για όσους εμπλέκονται στην υπόθεση.
 Πιο συγκεκριμένα, η αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99 φαίνεται πως ανησύχησε και προβλημάτισε τις πιστώτριες τράπεζες και  με την ανώνυμη εταιρεία Πλάτων του Ανδρέα Πάτση να έχει κάνει την αρχή και την Alpha Bank να ακολουθεί, επιταγές του σταθμού,  έχουν αρχίσει να σφραγίζονται  παρά τα ειωθότα στην αγορά, είκοσι (20) ημέρες  πριν από την λήξη τους.
Με αυτή την εξέλιξη τουλάχιστον 20 εταιρείες επικοινωνίας έχουν ήδη μπει στην μαύρη λίστα του Τειρεσία  και μέσα στις επόμενες 25-30 ημέρες θα πρέπει να αποφασίσουν τι θα κάνουν για να αντιμετωπίσουν την κατάσταση.  Το πιο σημαντικό όμως είναι πως εάν αυτή η κατάσταση γενικευθεί και συνεχιστεί, θα πρέπει να περιμένουμε ένα πολύ πιο δυσάρεστο και σίγουρα απευκταίο σενάριο για την αγορά.
Αναλυτικότερα, καθώς εικάζεται πως -πέρα από την υπόθεση του Alter- οι τράπεζες έχουν στα χέρια τους –για διάφορες συναλλαγές- επιταγές που ξεπερνούν σε αξία τα 350 εκατ ευρώ από διαφημιστικές εταιρείες και Ομίλους ΜΜΕ, εύκολα μπορεί να καταλάβει κανείς  το σοβαρό πρόβλημα που θα δημιουργηθεί για το σύνολο της αγοράς  με  τις «τοξικές» επιταγές του Alter, που έχουν αρχίσει  να σφραγίζονται.  Αρκετές ακόμη εταιρείες θα οδηγηθούν (αρχικά) στην μαύρη λίστα του Τειρεσία και (σε δεύτερο χρόνο) στο άρθρο 99 ή στην πτώχευση, ενώ οι εκτιμήσεις  κάνουν λόγο για ένα άνοιγμα ύψους περίπου 100 εκατομμυρίων που θα κληθεί να αντιμετωπίσει η αγορά των ΜΜΕ και το οποίο σίγουρα θα οδηγήσει σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις. Βέβαια αυτό που θα πρέπει να σημειωθεί είναι πως η πολιτική των τραπεζών να σφραγίζουν επιταγές 20 ημέρες πριν από την λήξη τους, καθιστά ακόμη πιο σύνθετο και δυσεπίλυτο το πρόβλημα και κάνει το  μέλλον του τηλεοπτικού σταθμού που θα κριθεί στις 15 Ιουνίου, όταν και η αίτηση για την υπαγωγή της εταιρείας στο άρθρο 99 θα εκδικαστεί στο Πρωτοδικείο Αθηνών, να φαντάζει αβέβαιο.
Τέλος  θα πρέπει να σημειωθεί πως , σύμφωνα με πληροφορίες, την Τρίτη συναντήθηκαν  στα γραφεία μεγάλου επικοινωνιακού ομίλου, 16 οικονομικοί σύμβουλοι διαφημιστικών εταιρειών που εμπλέκονται στο θέμα και συζήτησαν ποια στάση θα ακολουθήσουν.

ΠΗΓΗ: advertising.gr