current views are: 10

5 Ιανουαρίου 2016
Δημοσίευση14:18

Στην κορυφή της τηλεθέασης το «Ακραίως»

Πρώτο σε απόλυτο αριθμούς τηλεθεατών  τα Σαββατοκύριακα και δεύτερο μετά τον Γιώργο Παπαδάκη, στο σύνολο των ενημερωτικών εκπομπών έρχεται το Ακραίως στον ΣΚΑΙ με τον Τάκη Χατζή. 

Δημοσίευση 14:18’

Πρώτο σε απόλυτο αριθμούς τηλεθεατών  τα Σαββατοκύριακα και δεύτερο μετά τον Γιώργο Παπαδάκη, στο σύνολο των ενημερωτικών εκπομπών έρχεται το Ακραίως στον ΣΚΑΙ με τον Τάκη Χατζή. 

Πρώτο σε απόλυτο αριθμούς τηλεθεατών  τα Σαββατοκύριακα και δεύτερο μετά τον Γιώργο Παπαδάκη, στο σύνολο των ενημερωτικών εκπομπών έρχεται το Ακραίως στον ΣΚΑΪ με τον Τάκη Χατζή.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ΕφΣυν που αναλύει την τηλεθέαση σε απόλυτους αριθμούς, το Ακραίως έρχεται πρώτο τα Σαββατοκύριακα με μέσον όρο 270.000 άτομα και ακολουθεί ο Γιώργος Αυτιάς με 268.000 τηλεθεατές κατά μέσον όρον.

Αναλυτικά το δημοσίευμα:

«Πάει ο παλιός ο χρόνος…» λέει το γνωστό πρωτοχρονιάτικο άσμα και το 2015, όπως δείχνουν και οι αριθμοί, αποχαιρέτησε με τους τηλεθεατές να δείχνουν ακόμα και στο τέλος της χρονιάς ιδιαίτερο ενδιαφέρον για ενημέρωση. Και όχι μόνο για τις ειδήσεις, μεσημβρινές και βραδινές, αλλά και για τις εκπομπές ενημέρωσης πρωί και μεσημέρι, τόσο τις καθημερινές όσο και τα Σαββατοκύριακα.

Σύμφωνα με τις καταγραφές της Nielsen για την περίοδο 1/10 έως και 13/12/2015, κυρίαρχος του παιχνιδιού στην πολύ πρωινή ενημέρωση τις καθημερινές παραμένει ο μίστερ «Καλημέρα Ελλάδα», Γιώργος Παπαδάκης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, την πρωινή ενημερωτική εκπομπή του παρακολουθούν κατά μέσον όρο 351.000 τηλεθεατές παραμένοντας σταθερά στην κορυφή. Και είναι σαφές ότι τροφοδοτεί σημαντικά τον μέσο όρο του καναλιού και στο σύνολο του προγράμματος, με τον ΑΝΤ1 στο κλείσιμο της χρονιάς να καταλαμβάνει την κορυφή, ενώ ακολουθούν ALPHA (δεύτερη θέση) και MEGA (τρίτη).

Στη δεύτερη θέση της πολύ πρωινής ενημέρωσης τις καθημερινές, αλλά με σημαντική απόσταση, βρίσκεται το πρωινό δίδυμο Δημήτρης Καμπουράκης και Γιώργος Οικονομέας με το «Κοινωνία ώρα MEGA» να καθηλώνει πρωινιάτικα στις μικρές τους οθόνες κατά μέσον όρο 229.000 τηλεθεατές.

Την τρίτη θέση, αλλά επίσης με μεγάλη απόσταση, καταλαμβάνει το δίδυμο του ΣΚΑΪ Βασίλης Λυριτζής και Δημήτρης Οικονόμου με την «Πρώτη γραμμή» τους να προσελκύει την προσοχή κατά μέσον όρο 163.000 τηλεθεατών καθημερινά. Πρόκειται βέβαια και για την εκπομπή με τη μεγαλύτερη χρονική διάρκεια (σχεδόν τέσσερις ώρες) καθώς ξεκινάει στις 6.00 και ολοκληρώνεται λίγο πριν από τις 10.00 κάθε πρωί τις καθημερινές.

Ο ΣΚΑΪ όμως φαίνεται να… χτίζει μια ευρύτερη ενημερωτική ζώνη από το πρωί μέχρι και το μεσημέρι, με τους «Αταίριαστους» Χρήστο Κούτρα και Γιάννη Ντσούνο να έχουν δημιουργήσει μια καλή βάση καθηλώνοντας μεσημεριάτικα στις μικρές τους οθόνες κατά μέσον όρο 157.000 άτομα. Νωρίτερα, η Αννα Μπουσδούκου συγκεντρώνει λιγότερους τηλεθεατές (117.000), με τη βασική της όμως αντίπαλο, την Πόπη Τσαπανίδου στο STAR με το «Live U» να κάνει ακόμα πιο «χαμηλές πτήσεις» προσελκύοντας το ενδιαφέρον 92.000 ατόμων.

Κάτω από τους 90.000 τηλεθεατές εξακολουθούν να κινούνται ακόμα και τα τρία πρωινά δίδυμα της ΕΡΤ1 (Νίκος Αγγελίδης – Βασιλική Χαϊνά στις 6.00, Μαριλένα Κατσίμη – Γιάννης Δάρρας στις 8.00 και Φάνης Παπαθανασίου και Μάριον Μιχελιδάκη στις 10.00).

Τα Σαββατοκύριακα η κατάσταση στην πρωινή ενημέρωση είναι αρκετά διαφορετική. Κάποια κανάλια άλλωστε δεν έχουν ενημερωτικές εκπομπές το Σαββατοκύριακο. Εξετάζοντας πάντως τα στοιχεία για το ίδιο χρονικό διάστημα, κυρίαρχος του παιχνιδιού στην πολύ πρωινή ενημέρωση του Σαββατοκύριακου παραμένει ο Γιώργος Αυτιάς με τη δική του «Καλημέρα» στον ΣΚΑΪ, που φαίνεται να τον επιλέγουν κατά μέσον όρο 268.000 τηλεθεατές.

Ακολουθεί από κοντά μάλιστα ο Σπύρος Μάλλης με το «Σαββατοκύριακο με δράση» (το οποίο πλέον μεταδίδεται μόνο το Σάββατο) να καθηλώνει μπροστά στους δέκτες τους 252.000 τηλεθεατές. Ακόμα περισσότερους φαίνεται να προσελκύει με το δικό του «Ακραίως» (κάθε Κυριακή) ο Τάκης Χατζής.

Την εκπομπή παρακολουθούν κατά μέσον όρο 270.000 άτομα. Οι υπόλοιπες πρωινές ενημερωτικές εκπομπές του Σαββατοκύριακου φαίνεται να κάνουν ιδιαίτερα χαμηλές «πτήσεις», καθώς καθηλώνουν μπροστά στις μικρές τους οθόνες λιγότερους από 90.000 τηλεθεατές κατά μέσον όρο.