Απάντηση σε δημοσίευμα της ιστοσελίδας το vima.gr με τίτλο 66 sites με 170.000 ευρώ το μήνα πλήρωνε η ΕΥΔΑΠ» δίνει ο ραδιοφωνικός σταθμός στο «Κόκκινο».

Το δημοσίευμα υποστηρίζει ότι «στην ίδια δικογραφία περιέχονται στοιχεία για 66 sites που λάμβαναν μηνιαίως 170.000 ευρώ από διαφήμιση της ΕΥΔΑΠ. Το μεγαλύτερο ποσό -περίπου 5.000 ευρώ- δίνεται σε site ήδη κατηγορούμενου για την υπόθεση και ακολουθεί, με 4.500 ευρώ μηνιαίως, η σχετική διαφημιστική δαπάνη στον δικτυακό τόπο stokokkino.gr».

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η ΕΥΔΑΠ ποτέ δεν διαφημίστηκε η ΕΥΔΑΠ στην ιστοσελίδα του σταθμού. Μάλιστα, ο ραδιοφωνικός σταθμός προαναγγέλλει ότι «θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη, όχι μόνο για την αποκατάσταση της αλήθειας και της αξιοπιστίας του ονόματός του αλλά και την καταδίκη των συκοφαντών».

TAGS