current views are: 8

10 Μαΐου 2016
Δημοσίευση08:33

Ο ΙAB Hellas παρουσίασε τη νέα Διοικούσα Επιτροπή

Παρουσιάστηκε η νέα Διοικούσα Επιτροπή που διαθέτει πλέον ο ΙAB Hellas μετά τις αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν σε κεντρικό ξενοδοχείο.

Δημοσίευση 08:33’

Παρουσιάστηκε η νέα Διοικούσα Επιτροπή που διαθέτει πλέον ο ΙAB Hellas μετά τις αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν σε κεντρικό ξενοδοχείο.

Παρουσιάστηκε η νέα Διοικούσα Επιτροπή που διαθέτει πλέον ο ΙAB Hellas μετά τις αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, την περασμένη Δευτέρα 9 Μαΐου, στο πλαίσιο της Γενικής Συνέλευσης του Οργανισμού.

Συγκεκριμένα, η νέα Διοικούσα Επιτροπή, που αναμένεται τις επόμενες ημέρες να συγκροτηθεί σε σώμα, αποτελείται από τους  Φραγκίσκο Μονογιό (24Media- 37 ψήφοι), Σπύρο Παπαγεωργίου (Αdweb-37 ψήφοι)Γιάννη Καποδίστρια (Liquid Media-37 ψήφοι), Γιώργο Ζαλοκώστα (Unilever-35),  Κώστα Πάικο (Eurobank-33), Στάθη Βωβό (Elpedison-33), Νάσο Ευσταθιάδη (Mindshare-35), Κωνσταντίνο Καμάρα (Αtcom-31) και Νικόλαο Χατζή (Webjar-30).

Η νέα Διοικούσα Επιτροπή  θα έχει την ευθύνη της διοίκησης του Οργανισμού για την περίοδο Μαΐου 2016-Μαΐου 2018 , έχοντας σαν βασικούς στόχους την αύξηση των εσόδων του IAB Hellas από εκδηλώσεις, σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα καθώς και την αύξηση των μελών του, που σήμερα αγγίζουν τα 85. Σημαντικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια καλείται να διαδραματίσει ο Νεόφυτος Οικονόμου, ο οποίος από τον Ιανουάριο έχει αναλάβει την θέση του Γενικού Διευθυντή του IAB Hellas.

Πρόκειται για έμπειρο στέλεχος της ελληνικής αγοράς media, που έχει διατηρήσει επιτελικές θέσεις στο κομμάτι της Εμπορικής Διεύθυνσης σημαντικών MME, όπως οι ΕΡΤ, Forthnet -Νova, Lifo, Εκδόσεις Τεγόπουλος και Antenna ενώ έχει επίσης σημαντική εμπειρία τόσο από την πλευρά των διαφημιζομένων ( Cosmote, Παγωτά Δωδώνη) όσο και από τον χώρο της επικοινωνίας (Mindshare, Adel/Saatchi & Saatchi, Mass Athens).

Όσον αφορά το 2015, με βάση τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν ο IAB Hellas κατόρθωσε να παρουσιάσει θετικό αποτέλεσμα καταγράφοντας κέρδη ύψους 7.890,63 ευρώ, αισθητά ανεβασμένα σε σχέση με τα 2,459,85 ευρώ του 2014. Η ανάπτυξη αυτή πιστώνεται κυρίως στην μείωση εξόδων κατά 10%, που επιτεύχθηκε, καθώς και στην αύξηση κατά 20% των εσόδων από εκδηλώσεις κατά την περσινή χρονιά.  Επιδόσεις, οπωσδήποτε θετικές ειδικά εάν αναλογιστεί κανείς  πως το 2013 ο Οργανισμός είχε παρουσιάσει ζημιογόνα χρήση.

Για το 2016, ο στόχος όσον αφορά στα κέρδη έχει τεθεί στα 12.822  ευρώ αν και αναμένεται να υπάρξει σημαντική αύξηση των εξόδων , που συνδέονται με την πρόσληψη του κ.  Οικονόμου καθώς και άλλου διοικητικού  προσωπικού. Οι άνθρωποι του IAB, όμως, θεωρούν πως θα κατορθώσουν να αναπτύξουν σε μεγάλο βαθμό τα έσοδα και την βάση μελών, προχωρώντας, μεταξύ άλλων, και σε νέες δραστηριότητες. Σε αυτές συμπεριλαμβάνεται και συνεργασία με την Media Services καθώς και άλλες κινήσεις.

Άμεση καταγραφή διαφημιστικής δαπάνης

Ακόμη επιδίωξη του ΙΑΒ Ηellas είναι να προχωρήσει άμεσα σε πιο ουσιαστική και αντιπροσωπευτική καταγραφή και αποτύπωση της διαφημιστικής δαπάνης στο ελληνικό διαδίκτυο, κάτι που τα τελευταία χρόνια δεν έχει  κατορθώσει με τα διάφορα reports, που έχει παρουσιάσει.

Μάλιστα, το συγκεκριμένο ζήτημα αποτελεί σημείο αναφορά και στην επιστολή με την οποία ο, μέχρι πρότινος, Αντιπρόεδρος του IAB Hellas, ανακοίνωσε την απόσυρση της φετινής του υποψηφιότητας , προχωρώντας , παράλληλα, σε σαφείς αιχμές για μέλη της ΔΕ και τον πρώην IAB Manager και σχολιάζοντας επικριτικά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούσε κατά την προηγούμενη περίοδο το ΙΑΒ Ηellas.