MEDIA

Γαλλία: Αύξηση διείσδυσης εφημερίδων στους νέους

Δημοσίευση 20 Δεκεμβρίου 2010, 09:01 / Ανανεώθηκε 27 Ιουνίου 2013, 14:55
Γαλλία: Αύξηση διείσδυσης εφημερίδων στους νέους
Facebook Twitter Whatsapp

Θεαματικά αποτελέσματα στην αύξηση της διείσδυσης των εφημερίδων στο νεανικό κοινό φαίνεται ότι είχε η πρωτοβουλία της γαλλικής κυβέρνησης, να επιδοτήσει την αγορά μιας εφημερίδας, στις ηλικίες από 18 μέχρι και 24 ετών, για ένα χρόνο.

Θεαματικά αποτελέσματα στην αύξηση της διείσδυσης των εφημερίδων στο νεανικό κοινό φαίνεται ότι είχε η πρωτοβουλία της γαλλικής κυβέρνησης, να επιδοτήσει την αγορά μιας εφημερίδας, στις ηλικίες από 18 μέχρι και 24 ετών, για ένα χρόνο.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη στη χώρα για λογαριασμό της κυβέρνησης -προκειμένου να αποτιμηθεί η αποτελεσματικότητα του μέτρου- η επιτυχία του εγχειρήματος, ξεπέρασε κάθε προσδοκία.


Αύξηση εμπιστοσύνης
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η εμπιστοσύνη των νέων στα έντυπα αυξήθηκε και οι περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες στο πρόγραμμα, δηλώνουν ότι άρχισαν να αγοράζουν και άλλες εφημερίδες.
Επίσης περισσότεροι από το 60% δηλώνουν ότι τις ημέρες που δεν παίρνουν το χωρίς χρέωση αντίτυπό τους, από την εφημερίδα της επιλογής τους, συνεχίζουν να τη διαβάσουν μέσω διαδικτύου.
Το ερώτημα βέβαια που τίθεται από την τελευταία αυτή απάντηση, είναι γιατί να αγοράσει κανείς κάτι που μπορεί να βρει ελεύθερο στο διαδίκτυο και βρίσκεται σε άμεση σχέση με το βασικό ερώτημα που απασχολεί και τη βιομηχανία του Τύπου την περίοδο αυτή και αφορά στο επιχειρηματικό μοντέλο της ψηφιακής εποχής.


Ιδιαίτερης σημασίας
Αξίζει να επισημανθεί ότι γενικότερα οι Γάλλοι παρουσιάζουν ανάλογα κακά ποσοστά με τους Έλληνες, σε ότι αφορά την ανάγνωση, για το λόγο αυτό η επιτυχία του εγχειρήματος, έχει ιδιαίτερη σημασία, αφού πρόκειται για δύσκολη αγορά.
Το κόστος της προσπάθειας αυτής για τη Γαλλία, ανέρχεται σε 5 εκατ. ευρώ ετήσια, ποσό πραγματικά ελάχιστο σε σχέση με το συνολικό κονδύλι με το οποίο η χώρα υποστηρίζει τον Τύπο μέσω άλλων ενεργειών (κρατικών δημοσιεύσεων, επιχορηγήσεων, διευκολύνσεων στην αποστολή των εντύπων, επιδότηση για το πέρασμα στα ψηφιακά μέσα κ.α.) το οποίο ανέρχεται περί τα 600 εκατ. ευρώ ετήσια.