MEDIA

Σώνεται το λαδάκι του Mega

του Χρήστου Ξανθάκη - Δημοσίευση 21 Σεπτεμβρίου 2017, 14:46 / Ανανεώθηκε 21 Σεπτεμβρίου 2017, 14:02
Σώνεται το λαδάκι του Mega
Facebook Twitter Whatsapp

Και ακόμη δεν έχουν αρχίσει οι απέναντι να απλώνουν τη βεντάλια των καινούριων προγραμμάτων τους...

Τρίτο βγήκε το κανάλι “Έψιλον» την περασμένη εβδομάδα και λογικό είναι εξαιτίας του ριάλιτι “Survival”. Εθισμένος είναι πλέον ο τηλεθεατής σε αυτές τις εικόνες και δεν μπορεί να κόψει εύκολα. Εκεί ποντάρει άλλωστε κι ο Antenna με το “Nomads” που ξεκινάει 2 Οκτωβρίου. Αλλού είναι όμως το θέμα όμως, που προκύπτει από την ανάγνωση των πινάκων θεαματικότητας: Ότι δηλαδή σώνεται το λαδάκι του Mega!

Στο 8% έχει βρεθεί πλέον το κανάλι κι ακόμη δεν έχουν αρχίσει οι απέναντι να απλώνουν τη βεντάλια των καινούριων προγραμμάτων τους. Όταν θα βγούνε όλα μαζί και θα σκάσουν στον ορίζοντα οι ομοβροντίες, μπορεί να κάτσει στο 6 % η μπίλια για το πάλαι ποτέ Μεγάλο Κανάλι, ενδέχεται και στο 5%. Και εκεί θα υπάρξει πραγματικό πρόβλημα. Γιατί τόσο η διαφημιστική αγορά όσο και οι τηλεθεατές δεν ξαναγυρίζουν εύκολα σε ένα ψόφιο πράγμα. Και οι θεαματικότητες χτίζονται πάρα πολύ δύσκολα.

«Μα ο ΣΚΑΪ εκτινάχθηκε στα ύψη με το “Survivor”», θα πει κάποιος, αναρωτώμενος: «Γιατί όχι και το Mega;» Απλή είναι η απάντηση: Ο ΣΚΑΪ ήταν ένα ολοζώντανο κανάλι με σημαντική δυναμική από το ενημερωτικό του πρόγραμμα και απήχηση μεγάλη των τραγουδιστικών του ριάλιτι. Βρήκε και πάτησε το “Survivor” δεν έσκασε τυχαία σε αλμυρά έρημο. Ενώ στο Mega δεν υπάρχει απολύτως τίποτε. Και πόσες φορές πια θα ξαναδεί επαναλήψεις το κοινό;

Στο δια ταύτα; Στο δια ταύτα, αν δεν κινηθούν γρήγορα οι παλιοί και καινούριοι μέτοχοι, μια πενταετία θα χρειαστεί το κανάλι για να ξαναμπεί στη συνείδηση του κόσμου. Ο ανταγωνισμός δεν περιμένει και πολύ θα χαρούν οι απέναντι να βγάλουν έναν επικίνδυνο αντίπαλο απ’ το παιχνίδι…