Τι αλλάζει στην κρατική διαφήμιση με το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής
Στη Βουλή αναμένεται να κατατεθεί τις επόμενες ημέρες το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, το οποίο φέρνει αλλαγές στην κρατική διαφήμιση, ενώ προβλέπει και την ίδρυση εταιρείας διαστημικών εφαρμογών.
Στη Βουλή αναμένεται να κατατεθεί τις επόμενες ημέρες το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, το οποίο φέρνει αλλαγές στην κρατική διαφήμιση, ενώ προβλέπει και την ίδρυση εταιρείας διαστημικών εφαρμογών.
Στη Βουλή αναμένεται να κατατεθεί τις επόμενες ημέρες το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, το οποίο φέρνει αλλαγές στην κρατική διαφήμιση, ενώ προβλέπει και την ίδρυση εταιρείας διαστημικών εφαρμογών.
Ανάμεσα σε άλλα, το νομοσχέδιο προβλέπει τη δημιουργία ηλεκτρονικού συστήματος διάθεσης διαφημιστικού χρόνου, καθώς επίσης και τη σύσταση μητρώου περιφερειακού και τοπικού Τύπου. Σε αυτό το πλαίσιο, προβλέπεται η κατανομή με ποσόστωση 70%-30% της κρατικής διαφήμισης σε πανελλαδικά και περιφερειακά ΜΜΕ, με την πρόβλεψη επιβολής κυρώσεων σε περιπτώσεις που δεν εφαρμόζεται.
Επίσης, σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομίας, θεσπίζεται πλαίσιο για την ενίσχυση των ιδιωτικών επενδύσεων στον τομέα της οπτικοακουστικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, θα επιδοτούνται έως και με 5 εκατ. ευρώ οι παραγωγοί οπτικοακουστικών έργων σε κινηματογράφο, τηλεόραση, animation και video game.
Σύμφωνα με τις διατάξεις, ιδρύεται η εταιρεία διαστημικών εφαρμογών. Αντικείμενό της θα είναι η προστασία, η διαχείριση και η εκμετάλλευση των δικαιωμάτων της Ελλάδας στο διάστημα. Πρώτο βήμα, η εκτόξευση του Hellas Sat το καλοκαίρι του 2017.
Παράλληλα αναμένεται να δίνονται ευρυζωνικές συνδέσεις –μέσω επιδότησης- σε πρωτοετείς φοιτητές σε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Από αυτή τη διάταξη αναμένεται να ωφεληθούν περί τους 50.000 φοιτητές. Εντός Μαΐου όμως, αναμένεται να ξεκινήσει και το πρόγραμμα επιδότησης για δωρεάν σύνδεση στο ίντερνετ και για τους μόνιμους κάτοικους απομακρυσμένων νησιών της Ελλάδας.
Προβλέπεται επίσης επιχορηγούμενη δορυφορική πρόσβαση των μόνιμων κατοίκων των απομακρυσμένων περιοχών της χώρας στους ελληνικούς τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης λήψης. Το μέτρο αφορά 13.000 νοικοκυριά στη Θράκη και 3.000 νοικοκυριά στα νησιά. Σύμφωνα με πληροφορίες σήμερα ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς θα μεταβεί στη Θράκη για να παρουσιάσει το εν λόγω πρόγραμμα.
ολες οι ειδησεις
- Ο Γιάννης Κότσιρας στο ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ;
- Ανάλυση POLITICO: «Γι’ αυτούς τους λόγους η Ουκρανία χάνει τον πόλεμο με τη Ρωσία»
- Η δύναμη της φύσης: 142 λίτρα νερό ανά τετραγωνικό μέτρο χτύπησαν το Ντουμπάι μέσα σε μία μέρα
- UEFA: «Δεν υπάρχει κανένα θετικό δείγμα ντόπινγκ σε ποδοσφαιριστή» – Στην δικαιοσύνη ο Ιωαννίδης για την παραπληροφόρηση
Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr