«Η ΕΡΤ δεν είναι σάκος του μποξ, ούτε πεδίο εκδήλωσης φτηνού εντυπωσιασμού», τονίζει η Δημόσια Τηλεόραση σε ανακοίνωσή της, σχετικά με τον σάλο που δημιουργήθηκε με αφορμή ρεπορτάζ για τη Black Friday.

Όπως αναφέρει η ΕΡΤ σε ανακοίνωσή της, «μαθήματα fake news παρέδωσε σήμερα η ιστοσελίδα news247, μέσα από δημοσίευμα με τίτλο "Μπορείς να βρεις τι δεν πάει καλά με αυτό το ρεπορτάζ της ΕΡΤ;" (http://bit.ly/2zzZHXy). Προς αποκατάσταση της αλήθειας, το εν λόγω ρεπορτάζ μεταδόθηκε στο σημερινό δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ1 στις 12:00. Η σύνδεση ήταν απευθείας -μέσω link- και εκεί βρισκόταν η δημοσιογράφος Άντζυ Μανουσέλη μαζί με συνεργείο της ΕΡΤ, τα ονόματα των μελών του οποίου είναι διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο. Μάλιστα, έπειτα από επικοινωνία δημοσιογράφων των Ειδήσεων της ΕΡΤ, ο συντάκτης υποσχέθηκε την επανόρθωση της "είδησης" και την αποκατάσταση της αλήθειας. Αντ΄ αυτού όμως, αρκέστηκε σε μια ισχνή διατύπωση ότι "η λήψη της κάμερας σε συνδυασμό με τις ενδυματολογικές επιλογές, προκαλούν μια σύγχυση για την πραγματικότητα"».

«Το πιο αποκαρδιωτικό βεβαίως, είναι ότι πολλές ιστοσελίδες έσπευσαν να αναδημοσιεύσουν την είδηση, χωρίς καν να τη διασταυρώσουν, κάνοντας λόγο ακόμα και για… "απάτη της ΕΡΤ!". Είναι αυτονόητο ότι η ΕΡΤ θα κινηθεί με κάθε νόμιμο μέσο εναντίον όσων συκοφαντούν την αξιοπιστία της και τον επαγγελματισμό των δημοσιογράφων της. Ας καταλάβουν όλοι ότι η ΕΡΤ δεν είναι σάκος του μποξ, ούτε πεδίο εκδήλωσης φτηνού εντυπωσιασμού», καταλήγει η ανακοίνωση.

TAGS