Οι διαφημίσεις μέσω του διαδικτύου στη Βρετανία ξεπέρασαν στο πρώτο μισό του έτους τις τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Σύμφωνα με την έκθεση του Internet Advertising Bureau, του PwC και της εταιρείας μάρκετινγκ WARC, οι διαφημίσεις στο Ίντερνετ αυξήθηκαν κατά 13,5% (2,26 δισ. λίρες) κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2011, κατακτώντας μερίδιο 27% στην αγορά, ενώ το μερίδιο της τηλεόρασης στη διαφήμιση έφτασε το 26%.

Η αύξηση οφείλεται στην αύξηση κατά 100% στις διαφημίσεις μέσω βίντεο, στις επενδύσεις των εταιρειών στον τομέα των καταναλωτικών αγαθών και στις διαφημιστικές εκστρατείες που σχεδιάζονται για τα κοινωνικά δίκτυα.

Στον τομέα του Ίντερνετ το 58% των εσόδων προέρχεται από διαφημίσεις που συνδέονται με μηχανές αναζήτησης (search advertising), το 23% από διαφημίσεις σε προκαθορισμένους χώρους των ιστοσελίδων (display advertising) και το 17% από μικρές αγγελίες. Το search advertising αυξήθηκε κατά 12,6% και το display advertising κατά 18,5%, χάρη στις νέες μορφές διαφήμισης -στατικές ή κινούμενες- και στη ζήτηση για βίντεο.

Τη Δευτέρα η εταιρεία ZenithOptimedia προέβλεψε σε έκθεσή της ότι το μερίδιο του Ίντερνετ στη διαφημιστική αγορά θα αυξηθεί παγκοσμίως στο 18,9% μέχρι το 2013 (από 14,4% το 2010), οπότε και θα ξεπεράσει τις εφημερίδες παραμένοντας όμως πίσω από την τηλεόραση.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr