Έκδοση για το γαλλόφωνο κοινό πρόκειται να λανσάρει μέχρι το τέλος του 2011 η πετυχημένη αμερικάνικη ιστοσελίδα Huffington Post.
Την είδηση γνωστοποίησε η συνιδρυτής της ιστοσελίδας και διευθύντριά της Αριάνα Στασινοπούλου-Χάφινγκτον, η οποία αποκάλυψε επίσης ότι πολύ σύντομα θα ακολουθήσουν εκδόσεις στα ισπανικά, στα γερμανικά και στα πορτογαλικά.

Η ελληνικής καταγωγής κ. Στασινοπούλου-Χάφινγκτον ίδρυσε την Huffington Post το 2005, καταφέρνοντας μέσα σε λίγα χρόνια να την κάνει ένα από τα πιο δημοφιλή site στις ΗΠΑ. Τον περασμένο Φεβρουάριο η AOL εξαγόρασε την ιστοσελίδα έναντι 315 εκατομμυρίων δολαρίων, αλλά διατήρησε την κ. Στασινοπούλου-Χάφινγκτον στη θέση της γενικής διευθύντριας.

Για τη γαλλική έκδοση η AOL βρήκε συνέταιρο στο όλο εγχείρημα την Le Monde, που θα αναλάβει το μισό κόστος, τη στελέχωση της ιστοσελίδας, το περιεχόμενό της και τη διαφημιστική αγοράς.

«Είμαι Ελληνίδα. Τα γαλλικά ήταν η πρώτη μου ξένη γλώσσα και η Γαλλία η πρώτη ξένη χώρα που επισκέφθηκα», δήλωσε η κ. Στασινοπούλου-Χάφινγκτον στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων (AFP). Όπως ξεκαθάρισε, η νέα έκδοση της ιστοσελίδας θα βασίζεται στο επιτυχημένο μοντέλο της αμερικάνικης, δηλαδή των πολλών ειδήσεων, των ισχυρών απόψεων στα blog και των ελαφρώς σκανδαλοθηρικών θεμάτων, αλλά «θα τρέχει από Γάλλους δημοσιογράφους. Οπότε θα είναι ριζωμένη στη γαλλική κουλτούρα».

Η κ. Στασινοπούλου-Χάφινγκτον τόνισε επίσης πως η γαλλική έκδοση είναι μόλις το πρώτο βήμα της εταιρείας στον ευρωπαϊκό, αλλά και γενικότερα διεθνές χώρο.

«Ελπίζουμε να λανσάρουμε (και μια ισπανική) στη Μαδρίτη. Ταξιδεύω ήδη για τη Μαδρίτη. Θα πάω επίσης στο Μιλάνο και στην Κωνσταντινούπολη», σημείωσε, ενώ υποστήριξε ακόμα ότι έχει ξεκινήσει επαφές με πιθανούς Βραζιλιάνους συνεταίρους. «Κοιτάμε και στη Γερμανία και στην Ιαπωνία», πρόσθεσε.


Πηγή: naftemporiki.gr