Η οικονομική κρίση που μαστίζει τη χώρα μας, έχει οδηγήσει τις περισσότερες επιχειρήσεις στο κλείσιμο και αρκετές ακόμη να βρίσκονται ένα βήμα πριν το γκρεμό. Στην ίδια κατάσταση και τα περισσότερα νοικοκυριά, που παλεύουν να τα φέρουν βόλτα και φυσικά αγνοούν τη λέξη διασκέδαση.
Διέξοδο στην ψυχολογία του κόσμου, που έχει κατρακυλήσει στο ναδίρ, αποδεικνύεται το δημοφιλέστερο σπορ του κόσμου, το ποδόσφαιρο. Και βέβαια οι Έλληνες, βρίσκουν καταφύγιο και μία μορφής διασκέδαση στο ελληνικό πρωτάθλημα, το οποίο μπορούν να το παρακολουθήσουν μόνο μέσα από τη NOVA. 
 
Η συνδρομητική τηλεόραση, έχει εξασφαλίσει τη μετάδοση των αγώνων του πρωταθλήματος της Σούπερλιγκ και προσφέρει στον Έλληνα φίλαθλο, ψυχαγωγία από το σπίτι, μία από τις λίγες, εάν όχι τη μοναδική όπως φαίνεται διασκέδαση στη νέα εποχή της κρίσης. 
 
Η NOVA παρά τη γενική οικονομική ανασφάλεια, αύξησε τους συνδρομητές της, οι οποίοι πλέον αριθμούν περίπου τους 400 χιλιάδες, γεγονός που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη μετάδοση των αγώνων ποδοσφαίρου του ελληνικού πρωταθλήματος.

Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, ΑΡΗΣ, Ατρόμητος και όλες οι ομάδες πλην Ξάνθης, παρελαύνουν από τους δέκτες της NOVA, κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον εκατομμυρίων τηλεθεατών, γεγονός που φαίνεται από τις πωλήσεις αποκωδικοποιητών, που παρουσίασαν σημαντική αύξηση μέσα στο 2011, τη χρονιά δηλαδή της μεγάλης κρίσης. 
 
Η συνεργασία Σούπερλιγκ και NOVA αποδεικνύεται κερδοφόρα και για τις δύο, με τελικό κερδισμένο και τον Έλληνα τηλεθεατή, που ναι μεν πληρώνει μηνιαία συνδρομή, αλλά παρακολουθεί όλο το ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, που αποτελεί το βασικό προϊόν του συνδρομητικού καναλιού. 
TAGS