current views are: 1

15 Ιουνίου 2012
Δημοσίευση15:19

MotoGP: Μίλησε ο Στόνερ

Ο Κέισι Στόνερ ήταν αυτός που… γέλασε τελευταίος στο τέλος της σημερινής, πρώτης ημέρας των ελεύθερων δοκιμών που διεξάγονται στην πίστα του Σίλβερστοουν ενόψει του Βρετανικού GP.

Δημοσίευση 15:19’
αρθρο-newpost

Ο Κέισι Στόνερ ήταν αυτός που… γέλασε τελευταίος στο τέλος της σημερινής, πρώτης ημέρας των ελεύθερων δοκιμών που διεξάγονται στην πίστα του Σίλβερστοουν ενόψει του Βρετανικού GP.

Ο Κέισι Στόνερ ήταν αυτός που… γέλασε τελευταίος στο τέλος της σημερινής, πρώτης ημέρας των ελεύθερων δοκιμών που διεξάγονται στην πίστα του Σίλβερστοουν ενόψει του Βρετανικού GP.

Ο Αυστραλός ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στις δεύτερες ελεύθερες απογευματινές δοκιμές παρά το γεγονός ότι ο καιρός έκανε τα δικά του κόλπα. Όταν η διαδικασία ξεκίνησε η πίστα είχε ήδη στεγνώσει και οι αναβάτες είχαν επιλέξει τα σλικ ελαστικά. Δεν πρόλαβαν όμως να συμπληρώσει μερικούς γύρους, όταν μετά από επτά λεπτά ξεκίνησε η βροχή. Η επιλογή για όλους ήταν μία. Επιστροφή στα πιτς και αναμονή μέχρι να στεγνώσει η πίστα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να σταματήσει η διαδικασία και να συνεχιστεί δέκα λεπτά αργότερα.

Με την επανέναρξή της, ταχύτεροι όλων ήταν ο Μπεν Σπις και ο Κέισι Στόνερ. Ο Αμερικανός κατείχε τον καλύτερο χρόνο μέχρι λίγο πριν το τέλος των δοκιμών, όταν ο Στόνερ ανέβασε ρυθμό και τον ξεπέρασε για μόλις 0,034 δευτ. Ετσι, ο αναβάτης της εργοστασιακής ομάδας της Yamaha έμεινε στη δεύτερη θέση. Επίδοση που δεν είναι αμελητέα αφού αποδεικνύει ότι θα είναι ανταγωνιστικός κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου και ότι παράλληλα, ξεπέρασε την πτώση που είχε στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές.

Ένα ακόμη… θύμα της πτώσης το πρωΐ, ο Αλβάρο Μπαουτίστα είχε πολύ καλή απόδοση το απόγευμα, ανεβαίνοντας στην τρίτη θέση. Ο αναβάτης της San Carlo Honda Gresini μπόρεσε περίπου 13 λεπτά πριν το τέλος να ανέβει αρχικά στη δεύτερη θέση, πίσω από τον Σπις για να καταλήξει τελικά τρίτος.

Ο Νίκι Χέιντεν επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε πολύ καλή φόρμα, παρά το πρόβλημα στο χέρι του στην Ισπανία και απέδειξε ότι μπορεί να τα πάει εξίσου καλά σε βρεγμένη και σε στεγνή πίστα. Ο Αμερικανός αναβάτης της Ducati ολοκλήρωσε τη σημερινή ημέρα στην προσφιλή για αυτόν (σε αυτή την πίστα τουλάχιστον) τέταρτη θέση. Μία επίδοση που ήταν η υψηλότερη για την Ιταλική ομάδα αφού ο Βαλεντίνο Ρόσι απογοήτευσε το απόγευμα και έμεινε μόλις ενδέκατος.

Εντυπωσίασε ο Στέφαν Μπραντλ πραγματοποιώντας έναν ταχύτατο τελευταίο γύρο που τον έφερε στην πέμπτη θέση, μόλις έξι δέκατα πίσω από τον πρωτοπόρο Στόνερ.

Ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο δεν ήταν τόσο αποτελεσματικός όσο το πρωΐ, μένοντας στην έκτη θέση. Ο Χόρχε Λορένθο φαίνεται ότι δεν έχει βρει το ρυθμό του στη Μεγάλη Βρετανία καθώς ούτε το απόγευμα τα πήγε αρκετά καλά. Ο Ισπανός αναβάτης της Yamaha έμεινε στην έβδομη θέση, μπροστά από τον… «ντόπιο» Καλ Κρούτσλοου.

Ο Ντάνι Πεντρόζα φάνηκε να μην είναι σε καλή ημέρα αφού ούτε και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών κατάφερε κάτι καλύτερο από την ένατη θέση. Την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσε ο Χέκτορ Μπαρμπερά.

Πρώτος στις CRT και δωδέκατος γενικής ήταν ο Ράντι ντε Πουνιέ της Power Electronics Aspar’s, εμπρός από τον Μισέλ Πιρό της San Carlo Honda Gresini.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

1. Κέισι Στόνερ Honda 2m04.791

2. Μπεν Σπις Yamaha 2m04.825 + 0.034

3. Aλβαρο Μπαουτίστα Gresini Honda 2m04.995 + 0.204

4. Nίκι Χέιντεν Ducati 2m05.353 + 0.562

5. Στέφαν Μπραντλ LCR Honda 2m05.391 + 0.600

6. Aντρέα Ντοβιτσιόζο Tech 3 Yamaha 2m05.448 + 0.657

7. Χόρχε Λορένθο Yamaha 2m05.488 + 0.697

8. Καλ Κρούτσλοου Tech 3 Yamaha 2m05.574 + 0.783

9. Ντάνι Πεντρόζα Honda 2m05.886 + 1.095

10. Χέκτορ Μπαρμπερά Pramac Ducati 2m06.084 + 1.293

11. Βαλεντίνο Ρόσι Ducati 2m07.125 + 2.334

12. Ράντι ντε Πουνιέ Aspar Aprilia 2m07.893 + 3.102

13. Mισέλ Πιρό Gresini FTR-Honda 2m08.535 + 3.744

14. Mατιά Παζίνι Speed Master Aprilia 2m08.975 + 4.184

15. Γιόνι Ερνάντεθ Avintia FTR-Kawasaki 2m09.078 + 4.287

16. Aλειξ Εσπαργκάρο Aspar Aprilia 2m09.379 + 4.588

17. Τζέιμς Ελισον Paul Bird Aprilia 2m09.944 + 5.153

18. Ντανίλο Πετρούτσι Ioda-Aprilia 2m11.325 + 6.534

19. Κόλιν Εντουαρτς Forward Suter-BMW 2m11.600 + 6.809

20. Iβαν Σίλβα Avintia Inmotec-Kawasaki 2m12.737 + 7.946

Πηγή: naftemporiki.gr


σχετικα αρθρα