current views are: 1

3 Οκτωβρίου 2013
Δημοσίευση02:32

Ανεβαίνει κατηγορία το Duster

Η ανανέωση ενός αυτοκινήτου αποκτά πιο ουσιαστικό χαρακτήρα όταν δεν περιορίζεται σε σχεδιαστικές επεμβάσεις. Κάτι δηλαδή που ισχύει στην περίπτωση του νέου Duster, του προσιτού crossover της Dacia.

Δημοσίευση 02:32’
αρθρο-newpost

Η ανανέωση ενός αυτοκινήτου αποκτά πιο ουσιαστικό χαρακτήρα όταν δεν περιορίζεται σε σχεδιαστικές επεμβάσεις. Κάτι δηλαδή που ισχύει στην περίπτωση του νέου Duster, του προσιτού crossover της Dacia.

Η ανανέωση ενός αυτοκινήτου αποκτά πιο ουσιαστικό χαρακτήρα όταν δεν περιορίζεται σε σχεδιαστικές επεμβάσεις. Κάτι δηλαδή που ισχύει στην περίπτωση του νέου Duster, του προσιτού crossover της Dacia.

Στη Φρανκφούρτη είχαμε την ευκαιρία να το δούμε από κοντά για πρώτη φορά, ενώ στην Ελλάδα προγραμματίζεται να εισαχθεί πριν τα τέλη του έτους.

Το μεγάλο προσόν στο προ-ανανέωσης Duster ήταν η χαμηλή τιμή πώλησής του. Η θυγατρική της Renault προχώρησε σε μία σειρά κινήσεων προκειμένου να το αναβαθμίσει και να διεκδικήσει ένα μεγαλύτερο μερίδιο στην κατηγορία των compact crossover. Έκανε ποιοτικότερο το εσωτερικό και πιο πλούσιο τον εξοπλισμό. Η Dacia υπόσχεται επίσης υψηλότερα επίπεδα άνεσης για τους επιβάτες, χάρη στην καλύτερη ηχομόνωση. Κάτι που θα μπορέσουμε να επιβεβαιώσουμε όταν οδηγήσουμε για πρώτη φορά το μοντέλο.

Τα σημαντικά νέα αφορούν τη γκάμα των κινητήρων και συγκεκριμένα αυτή με καύσιμο τη βενζίνη, καθώς στην πλευρά των diesel υπήρχε ήδη η οικογένεια των πολύ καλών dCi. Ο ατμοσφαιρικός 1.6 των 105 PS συνέβαλε στη διατήρηση του κόστους αγοράς σε χαμηλά επίπεδα, όμως αδυνατούσε να κινήσει σβέλτα το crossover. Επιπλέον, οι κοντές σχέσεις στο κιβώτιο ανέβαζαν την κατανάλωση και το θόρυβο από τη λειτουργία του κινητήρα.

Όλα τα παραπάνω αναμένεται να λυθούν με τον νέο 4κύλινδρο turbo της Renault, ο οποίος θα εξοπλίζει αποκλειστικά το προσθιοκίνητο μοντέλο. Ο 1.2 TCe αποδίδει 125 PS στο ανανεωμένο Duster. Σε συνδυασμό με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο προσφέρει και χαμηλότερη κατανάλωση (6 lt/100 km και 140 g. CO2/km) και καλύτερες επιδόσεις (0-100 σε 10,4 sec και τελική 175 km/h). Η Dacia διατηρεί πάντως στη γκάμα του Duster και τον 1.6 105 PS, θέλοντας να κρατήσει σε χαμηλά επίπεδα την τιμή του βασικού μοντέλου.


σχετικα αρθρα