current views are: 2

6 Οκτωβρίου 2014
Δημοσίευση16:39

Πώς λειτουργεί η υβριδική Lamborghini Asterion; (Βίντεο)

Είναι η πρώτη plug-in υβριδική Lamborghini και σε αυτή θα βασιστεί ένα μοντέλο παραγωγής που θα αποτελέσει το αντίπαλο δέος των P1, LaFerrari και 918 Spyder.

Δημοσίευση 16:39’
αρθρο-newpost

Είναι η πρώτη plug-in υβριδική Lamborghini και σε αυτή θα βασιστεί ένα μοντέλο παραγωγής που θα αποτελέσει το αντίπαλο δέος των P1, LaFerrari και 918 Spyder.

Είναι η πρώτη plug-in υβριδική Lamborghini και σε αυτή θα βασιστεί ένα μοντέλο παραγωγής που θα αποτελέσει το αντίπαλο δέος των P1, LaFerrari και 918 Spyder.

Μέχρι να δούμε το μοντέλο παραγωγής η ιταλική φίρμα έδωσε στην δημοσιότητα ένα βίντεο που δείχνει τον τρόπο λειτουργίας του υβριδικού συστήματος του Asterion. Έστω και ως concept car, αυτό είναι το πρώτο μοντέλο της Lamborghini με θερμικό κινητήρα, ηλεκτροκινητήρες και μπαταρία. Και αν κρίνουμε από τις επιδόσεις (σε 3 sec το 0-100 με τελική στα 320 km/h), τότε έχουμε να κάνουμε ένα τον πιο «πράσινο ταύρο» που έχουμε δει μέχρι τώρα.

Όπως μπορείτε να δείτε και στο βίντεο, κατά την εκκίνηση το Asterion χρησιμοποιεί μόνο ηλεκτρική ενέργεια με την κίνηση να μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς. Όταν η ταχύτητα ξεπεράσει τα 50 km/h ενεργοποιείται ο V10 και η κίνηση μεταφέρεται και στους πίσω τροχούς. Πιέζοντας το μπουτόν «Zero» στο τιμόνι, ο V10 απενεργοποιείται και την κίνηση αναλαμβάνουν τα τρία ηλεκτρικά μοτέρ.

Στην ηλεκτροκίνητη επιλογή η αυτονομία αρκεί για 50 km με ταχύτητα έως 125 km/h, ενώ στο πρόγραμμα Sport (από τον κόκκινο διακόπτη στο τιμόνι) ως φουλ υβριδικό επιταχύνει. Περισσότερα για την Lamborginι Asterion μπορείτε να διαβάσετε στο σχετικό άρθρο, ενώ εδώ μπορείτε να δείτε το βίντεο της πρεμιέρας της στο Παρίσι.


σχετικα αρθρα