current views are: 2

22 Οκτωβρίου 2014
Δημοσίευση21:30

«Πολύ μαλακός ο Φέτελ για τη Ferrari»

Ο πρώην μάνατζερ του Σουμάχερ, Βίλι Βέμπερ, πιστεύει ότι ο Φέτελ δεν θα τα καταφέρει στη Ferrari, επειδή είναι πιο ευαίσθητος από τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή!

Δημοσίευση 21:30’
αρθρο-newpost

Ο πρώην μάνατζερ του Σουμάχερ, Βίλι Βέμπερ, πιστεύει ότι ο Φέτελ δεν θα τα καταφέρει στη Ferrari, επειδή είναι πιο ευαίσθητος από τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή!

Ο πρώην μάνατζερ του Σουμάχερ, Βίλι Βέμπερ, πιστεύει ότι ο Φέτελ δεν θα τα καταφέρει στη Ferrari, επειδή είναι πιο ευαίσθητος από τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή!

Ακόμη δεν επιβεβαιώθηκε επίσημα η μεταγραφή του Σεμπάστιαν Φέτελ από τη Red Bull στη Ferrari και άρχισαν να ακούγονται φωνές, που αμφισβητούν τις ικανότητές του, να επαναφέρει τη Scuderia στη λεωφόρο των επιτυχιών.

Μία από αυτές ανήκει στον πρώην μάνατζερ του Μίκαελ Σουμάχερ, Βίλι Βέμπερ, που δήλωσε στο περιοδικό ‘’Auto Bild motorsport’’: «Ο Σεμπάστιαν είναι πολύ πιο ευαίσθητος από τον Μίκαελ. Αν δεν πηγαίνουν καλά τα πράγματα, τότε η πίεση στη Ferrari είναι μεγαλύτερη από οπουδήποτε αλλού. Τότε δεν επικρατεί ειρήνη και χαρά, αλλά πάρα πολύ πολιτική. Αφού δεν κατάφερε να τα διαχειριστεί αυτά ένας Φερνάντο Αλόνσο, δεν θα τα καταφέρει κανένας άλλος».

Ο Σουμάχερ μεταγράφηκε το 1996 στη Ferrari, αφού είχε κατακτήσει ήδη δύο παγκόσμια πρωταθλήματα με τη Benetton. Ωστόσο χρειάστηκε να περάσει μία πενταετία, πριν ξεκινήσει η επόμενη συγκομιδή άλλων πέντε παγκόσμιων τίτλων. Τόσο είχε χρειαστεί η ομάδα γύρω από τον Γερμανό, μέχρι να επαναφέρει τη Ferrari στην κορυφή της Formula 1.

Ακριβώς μία πενταετία προσπαθεί να πετύχει το ίδιο και ο Αλόνσο, όμως η αποχώρησή του σηματοδοτεί την αποτυχία του Ισπανού, αν και η ευθύνη βαρύνει κυρίως άλλους και όχι τον ίδιο.

Την άποψη, ότι ο Φέτελ θα τα βρει σκούρα στη Ferrari, συμμερίζεται και ο σύμβουλος της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο, που ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ο Μίκαελ Σουμάχερ επωφελήθηκε τότε από τα αμέτρητα χιλιόμετρα δοκιμών και από τη στενή συνεργασία με την εταιρεία ελαστικών Bridgestone. Αυτά τα πλεονεκτήματα δεν υπάρχουν πλέον σήμερα».

Οι δοκιμές είναι όντως πολύ περιορισμένες σε σχέση με το παρελθόν, ενώ ο Φέτελ θα χάσει και το πρώτο τεστ στο Αμπού Ντάμπι μία εβδομάδα μετά την ολοκλήρωση της εφετινής αγωνιστικής σεζόν. Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεσμεύεται ακόμη με συμβόλαιο με τη Red Bull και ο Χέλμουτ Μάρκο ανακοίνωσε επίσημα, ότι η αυστριακή ομάδα δεν σκοπεύει να το λύσει πρόωρα.


σχετικα αρθρα