current views are: 3

14 Απριλίου 2015
Δημοσίευση12:31

Διάκριση για την Aprilia στο Aragon

Το Σαββατοκύριακο στο Motorland de Aragon έληξε με ένα βάθρο και τη επικύρωση της δεύτερης θέσης στη γενική κατάταξη αναβατών και αλλά του κατασκευαστή για την ομάδα της Aprilia Racing – Red Devils.

Δημοσίευση 12:31’
αρθρο-newpost

Το Σαββατοκύριακο στο Motorland de Aragon έληξε με ένα βάθρο και τη επικύρωση της δεύτερης θέσης στη γενική κατάταξη αναβατών και αλλά του κατασκευαστή για την ομάδα της Aprilia Racing – Red Devils.

Το Σαββατοκύριακο στο Motorland de Aragon έληξε με ένα βάθρο και τη επικύρωση της δεύτερης θέσης στη γενική κατάταξη αναβατών και αλλά του κατασκευαστή για την ομάδα της Aprilia Racing – Red Devils.

Ο Leon Haslam, μετά τη κατάκτηση της Superpole το Σάββατο, οδήγησε το RSV4 σε μια τρίτη θέση στο 2ο αγώνα και μόλις μετά βίας έχασε το βάθρο στον 1ο αγώνα. 

Για τον πρωινό αγώνα ο άγγλος αναβάτης έπρεπε να ασχοληθεί με το “φόβο” σχετικά με τις χαμηλές θερμοκρασίες που είχε ήδη αντιμετωπίσει χθες το πρωί και οι οποίες έβλαψαν τελικά την απόδοση των ελαστικών, και δεν τον άφησαν να έχει επαφή με τους αναβάτες που ηγήθηκαν του αγώνα. Το απόγευμα, στη θερμότερη άσφαλτο, ο Leon ξεκίνησε από την pole position που κέρδισε χθες και έπαιξε με ασφάλεια για τους πρώτους γύρους, αρχίζοντας να πιέζει αμέσως μετά για να συμμετέχει σε μια θερμή μάχη με τον Rea. Η διαφορά μεταξύ των δύο άλλαζε συνεχώς, σημάδι της άγριας μάχης, στην οποία ο Haslam απέδωσε μόνο στο τέλος, κατακτώντας μια εξαιρετική τρίτη θέση σε μια πίστα που ποτέ δεν του άρεσε ιδιαίτερα.

Leon Haslam: “Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό το βάθρο. Ήξερα ότι δεν θα ήταν εύκολο για εμάς, τόσο λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών στο 1ο αγώνα αλλά και λόγω της μεγαλύτερης εμπειρίας που έχουν σε αυτή την πίστα οι αντίπαλοί μας. Στο 2ο  αγώνα κάναμε μερικές μικρές αλλαγές στο RSV4, αλλά πάνω απ’ όλα οι διαφορετικές συνθήκες μας επέτρεψαν να είμαστε ταχύτεροι. Ήμουν απογοητευμένος η μάχη μου με τον Rea δεν είχε τελικά θετικό αποτέλεσμα. Ήμουν πιο γρήγορος από ότι ήταν αυτός σε μερικά σημεία της πίστας, αλλά έχανα έδαφος σε άλλα. Νιώθω σιγουριά, ανυπομονώντας για τους επόμενους γύρους σε Assen και Imola. Είναι δύο πίστες που μου αρέσουν και η βελτίωσή μας αυτό το Σαββατοκύριακο είναι ένα εξαιρετικό σημείο εκκίνησης. Ξέρουμε ποια είναι τα δυνατά μας σημεία και αγώνα με τον αγώνα συγκεντρώνουμε θεμελιώδη στοιχεία για βελτίωση. Είμαι βέβαιος ότι θα είμαστε σε θέση να επωφεληθούμε από την εμπειρία αυτή για το υπόλοιπο της σεζόν.”

Ένας ακόμη καλός αγώνας για τον Jordi Τόρες, ο οποίος δεν φαίνεται στο ελάχιστο να επηρεάζεται από την ιδιότητά του ως πρωτάρης στο παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσυκλετών. Στην πίστα της πατρίδας του ο Ισπανός συνέχισε να εργάζεται σκληρά για να προσαρμοστεί στη νέα κατηγορία και να κατανοήσει πλήρως πώς λειτουργεί το RSV4 RF του. Η πέμπτη θέση στον 1ο αγώνα, αλλά κυρίως η τέταρτη θέση στο 2ο αγώνα, δείχνει τη μεγάλη σταθερότητα και την αυξανόμενη εξοικείωσή του με την ιταλική Superbike.

Jordi Τόρες: “Αυτοί ήταν δύο έντονοι αγώνες. Στον 1ο αγώνα με τις χαμηλές θερμοκρασίες κάναμε μια συντηρητική επιλογή όσον αφορά τα ελαστικά και, στην πραγματικότητα, στο δεύτερο μέρος του αγώνα είχαμε ένα καλό ρυθμό. Στο 2ο αγώνα οι συνθήκες ήταν πολύ διαφορετικές. Χρησιμοποίησα λίγους γύρους για να προσαρμοστώ και αυτό ήταν που με έκανε να χάσω την επαφή με τους πρωτοπόρους. Αυτό είναι μια άλλη δυσκολία στα Superbike. Τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν πολύ μεταξύ των δύο αγώνων και δεν είναι πάντα εύκολο να προσαρμοστείς. Σε κάθε περίπτωση, κάναμε καλή δουλειά αυτό το Σαββατοκύριακο. Κέρδισα κάποια σημαντικά σημεία, αλλά πάνω απ’ όλα συνεχίζω να αποκτώ εμπειρία, μαθαίνοντας τα μυστικά αυτής της κατηγορίας. Έχω αλλάξει ακόμη και το στυλ οδήγησής μου κατά πολύ και το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνω αυτό το τελικό βήμα, αλλά φεύγω από το Aragon με καλή αίσθηση.” 

SUPERSTOCK 1000 FIM CUP

Ο Lorenzo Savadori και η ομάδα Nuova Μ2 Racing γύρισαν πίσω με ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα στο ντεμπούτο της Aprilia RSV4 RF στον αγώνα Superstock 1000 FIM Cup.
Ενώ ήταν πρωτοπόρος για το σύνολο του αγώνα ο νεαρός αναβάτης της Aprilia έχασε την πρώτη θέση μόλις λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό. Αλλά με μια δεύτερη θέση στο ντεμπούτο του, και έχοντας δείξει ένα εξαιρετικό επίπεδο ανταγωνιστικότητας με την κατάκτηση της pole position, ο ίδιος έχει θέσει σίγουρα τα θεμέλια για να είναι ένας από τους κορυφαίους οδηγούς και υποψήφιος για το πρωτάθλημα. 

ΑΓΩΝΑΣ 1

1. Rea (Kawasaki) 
2. Davies (Kawasaki)
3. Sykes (Kawasaki)
4. Haslam (Aprilia)
5. Torres (Aprilia)
6. Fores (Ducati)
7. Terol (Ducati)
8. Mercado (Ducati)
9. Guintoli (Honda)
10. Camier (MV Agusta) 

ΑΓΩΝΑΣ 2

1. Davies (Ducati)
2. Rea (Kawasaki)
3. Haslam (Aprilia)
4. Torres (Aprilia)
5. Fores (Ducati)
6. Salom (Kawasaki)
7. Mercado (Ducati)
8. VD Mark (Honda)
9. Badovini (BMW)
10. Terol (Ducati)

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΒΑΤΩΝ

1. Rea (Honda)            140
2. Haslam (Aprilia)        114
3. Davies (Ducati)         83
4. Sykes (Kawasaki)         66
5. Torres (Aprilia)         63
6. Guintoli (Honda)         48
7. Terol (Ducati)         41
8. Baiocco (Ducati)         39
9. Mercado (Ducati)         38
10. Lowes (Suzuki)         34

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1. Kawasaki        140
2. Aprilia        114
3. Ducati         95
4. Honda         58
5. Suzuki         44
6. MV Agusta         21
7. BMW         17
8. EBR               3


σχετικα αρθρα