ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ

WRC 2011: Τρεις οδηγοί για τρεις ομάδες

Δημοσίευση 26 Νοεμβρίου 2010, 13:35 / Ανανεώθηκε 27 Ιουνίου 2013, 14:55
WRC 2011: Τρεις οδηγοί για τρεις ομάδες
Facebook Twitter Whatsapp

Οι Dani Sordo, Petter Solberg και Kimi Raikkonen εξακολουθούν να βρίσκονται στο μεταγραφικό επίκεντρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι ενόψει του 2011, καθώς οι τρεις οδηγοί συνεχίζουν τις επαφές τους με τις τρεις εργοστασιακές ομάδες του σπορ.

Οι Dani Sordo, Petter Solberg και Kimi Raikkonen εξακολουθούν να βρίσκονται στο μεταγραφικό επίκεντρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι ενόψει του 2011, καθώς οι τρεις οδηγοί συνεχίζουν τις επαφές τους με τις τρεις εργοστασιακές ομάδες του σπορ.


Μετά την απώλεια της θέσης του στην εργοστασιακή Citroen από τον Sebastien Ogier, ο Dani Sordo έχει δεχθεί πρόταση από τη MINI – μετά την άρνηση του Marcus Gronholm να επιστρέψει στο σπορ. Ωστόσο, ο Ισπανός επιθυμεί να εξαντλήσει κάθε περιθώριο ενδεχόμενης συμφωνίας με τη Ford.

Η Ford θα μπορούσε να βρει εξαιρετικά χρήσιμη την εξειδίκευση του Dani Sordo στην ασφάλτινη επιφάνεια και ενδεχομένως να είναι διατεθειμένη να του εξασφαλίσει ένα Fiesta WRC – είτε στην εργοστασιακή ομάδα, είτε στη «δορυφορική» της, Stobart Ford.

Ο Ισπανός, από την πλευρά του, επιθυμεί να αγωνιστεί σε όσο το δυνατόν περισσότερα ράλι – και η ΜΙΝΙ θα κάνει περιορισμένο πρόγραμμα το 2011, στο πλαίσιο της προετοιμασίας και εξέλιξης του Countryman WRC.

Ο D. Sordo, που θα κάνει δοκιμές με το αυτοκίνητο της ΜΙΝΙ τις προσεχείς ημέρες, τόνισε: "Θα περιμένω λίγο ακόμα τη Ford, αλλά όχι για πολύ. Δεν είναι τίμιο απέναντι στη MINI. Δεν έχει αποφασιστεί τίποτα ακόμα, αλλά η ιδέα για τη MINI είναι καλή, με μια μεγάλη εταιρεία όπως η BMW πίσω της.

Θα ήθελα να συμμετάσχω στην εξέλιξη του αυτοκινήτου, είναι καλό κάτι τέτοιο, αλλά επίσης θα ήθελα να οδηγήσω σε πολλούς αγώνες του χρόνου και [η ΜΙΝΙ] δεν θα κάνει πλήρες πρόγραμμα", κατέληξε.

Η Ford, παράλληλα, βρίσκεται σε επαφές και με τον Petter Solberg – τον οποίο εκείνη ανέδειξε στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Η ομάδα της Cumbria έχει συμβόλαιο με τους δύο Φινλανδούς της, Mikko Hirvonen και Jari Matti Latvala, συνεπώς δεν αποκλείεται να θέλει τον Νορβηγό για τη Stobart Ford.

Όσο για τη Citroen, πρόσφατα ο αγωνιστικός της διευθυντής, Olivier Quesnel, είπε ότι θα ήθελε να έχει στην "δορυφορική" της Citroen Junior τους Petter Solberg και Kimi Raikkonen. Και για τους δύο το θέμα είναι αυτή τη στιγμή αρκετά περίπλοκο.

Ορισμένοι χορηγοί του Petter Solberg δεν φέρονται διατεθειμένοι να τον ακολουθήσουν από την ιδιωτική του ομάδα στην εργοστασιακή. Από την άλλη, η Citroen δεν σκοπεύει να πουλήσει το νέο της DS3 WRC σε ιδιωτικές ομάδες το 2011 και συνεπώς η Solberg WRT είναι δύσκολο να συνεχίσει να υπάρχει.

Τέλος, για τον Kimi υπάρχουν φήμες ότι ο χορηγός του, Red Bull, ενδέχεται να συνεργαστεί με τη ΜΙΝΙ το 2012. Σε τέτοια περίπτωση, ίσως ο Φινλανδός το 2011 να περάσει ένα έτος περιορισμένων αγώνων και δοκιμών στο παρασκήνιο, όπου θα έχει μικρότερη πίεση.

Πηγή: auto.in.gr