ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ

Υβριδική ή τετρακίνητη η νέα Ferrari 612 Scaglietti;

Δημοσίευση 4 Ιανουαρίου 2011, 12:25 / Ανανεώθηκε 27 Ιουνίου 2013, 14:55
Υβριδική ή τετρακίνητη η νέα Ferrari 612 Scaglietti;
Facebook Twitter Whatsapp

Έντονη είναι η φημολογία των τελευταίων ημερών ότι στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης η Ferrari θα παρουσιάσει τη νέα 612 Scaglietti, υιοθετώντας είτε την υβριδική τεχνολογία HY-KERS, είτε ένα νέο και επαναστατικό σύστημα τετρακίνησης!

Έντονη είναι η φημολογία των τελευταίων ημερών ότι στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης η Ferrari θα παρουσιάσει τη νέα 612 Scaglietti, υιοθετώντας είτε την υβριδική τεχνολογία HY-KERS, είτε ένα νέο και επαναστατικό σύστημα τετρακίνησης!

Το βέβαιο είναι ότι σε λιγότερο από δύο μήνες από σήμερα, οι εκπλήξεις (μία ή και περισσότερες ενδεχομένως!) στο περίπτερο του Cavallino Rampante στη διάσημη ελβετική πόλη θα είναι σημαντικές. Όπως πρόσφατα διαβεβαίωσε με δηλώσεις του στη γαλλική αθλητική εφημερίδα L'Equipe ο Πρόεδρος των «κόκκινων», Luca di Montezemolo, στη Γενεύη «…θα ανακαλύψετε μια διαφορετική Ferrari, η οποία αποδεικνύει ότι εναρμονιζόμαστε στη νέα εποχή».

Ήδη, ξένα δημοσιεύματα του ηλεκτρονικού αυτοκινητικού Τύπου, μεταδίδουν με αφορμή μάλιστα και τις ουκ ολίγες κατασκοπευτικές φωτογραφίες της νέας 612 Scaglietti που τον κατακλύζουν, ότι το νέο 4θεσιο supercar των Ιταλών, που αναμένεται να πραγματοποιήσει στη Γενεύη τη δημόσια πρεμιέρα του, έστω κι αν αυτό πραγματοποιηθεί υπό τη μορφή πρωτοτύπου, θα είναι εφοδιασμένο με το γνωστό υβριδικό σύστημα κίνησης HY-KERS, που είδαμε για πρώτη φορά τον περασμένο Μάρτιο να «φοριέται» σε μία πρωτότυπη και πράσινη ασφαλώς (μεταφορικά και κυριολεκτικά!) εκδοχή της Ferrari 599.

Η νέα υβριδική αυτή Scaglietti θα κινείται από έναν 12κύλινδρο κινητήρα 6,0 λίτρων, που θα αποδίδει, μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα των 100 περίπου ίππων, συνδυαστική ισχύ που θα υπερβαίνει τους 650 ίππους. Σε κάθε περίπτωση, το «διττό» αυτό σύστημα κίνησης θα συνδυάζεται με το νέο διπλό-δισκο 7τάχυτο κιβώτιο της ιταλικής φίρμας.

Ωστόσο, τα ίδια ακριβώς δημοσιεύματα, αναφέρουν πως στη Γενεύη οι Ιταλοί αναμένεται να πραγματοποιήσουν ένα πολύ... μεγαλύτερο άλμα, παρουσιάζοντας, όλως παραδόξως και με αφορμή το ντεμπούτο της υβριδικής ή πρωτότυπης νέας Scaglietti, ένα πρωτοποριακό σύστημα τετρακίνησης, το οποίο θα μεταφέρει μέρος της ροπής και στους εμπρός τροχούς με την αρωγή ενός εξελιγμένου ηλεκτροϋδραυλικού συμπλέκτη. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως η ροπή θα μεταδίδεται στον εμπρός άξονα μόνο σε υψηλές ταχύτητες κίνησης, που θα υπερβαίνουν τα 140 περίπου χλμ./ώρα.

Σε ποια από τα παραπάνω «σενάρια» κρύβεται τελικά η αλήθεια; Ουδείς γνωρίζει με βεβαιότητα. Το μόνο σίγουρο είναι πως, πλέον, πρέπει να περιμένουμε τις επίσημες αποκαλύψεις-ανακοινώσεις των Ιταλών της Ferrari, που όπως όλα δείχνουν δεν θα αργήσουν να δουν το φως της δημοσιότητας!