
Απαραίτητη προϋπόθεση για συμμετοχή στον αγώνα είναι τα αυτοκίνητα να μην υπερβαίνουν τα 115g CO2/km. Κύριος στόχος του ράλι είναι η κάλυψη μιας συγκεκριμένης απόστασης, η διατήρηση σταθερής ταχύτητας και η ελάχιστη δυνατή κατανάλωση ενέργειας. Για φέτος, υπολογίζεται ότι η συμμετοχή θα φτάσει τα 150 οχήματα περίπου.
Συμμετέχοντας στο διεθνές ράλι με ηλεκτρικά οχήματα εκτεταμένης αυτονομίας, η Opel ενδυναμώνει τη θέση της στο χώρο του e-mobility.
info: Opel Ampera
Το Ampera χρησιμοποιεί μία μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα των 111 kW/150 hp. Ανάλογα με το οδηγικό στυλ και τις οδικές συνθήκες, η αυτονομία κυμαίνεται από 40 μέχρι 80 χλμ. αποκλειστικά στο πρόγραμμα μπαταρίας, με μηδενικούς ρύπους. Οι τροχοί του Ampera κινούνται πάντα ηλεκτρικά.
Στο πρόγραμμα εκτεταμένης αυτονομίας που ενεργοποιείται όταν η μπαταρία φτάσει στο ελάχιστο επίπεδο φόρτισης, ο βενζινοκινητήρας κινεί μία γεννήτρια που τροφοδοτεί την ηλεκτρική μονάδα κίνησης. Έτσι επιτυγχάνεται επέκταση της αυτονομίας η οποία φτάνει τα 500 χλμ. Στο δρόμο, το σύστημα ηλεκτροκίνησης Voltec του Ampera προσφέρει άμεση ροπή 370 Nm για επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h σε εννέα δευτερόλεπτα περίπου και τελική ταχύτητα 161 km/h.